АМКУ відзначає необґрунтоване збільшення цін на 25-60% на соціально важливі харчові продукти в київських торговельних мережах. Про це повідомили в прес-службі АМКУ з посиланням на першого заступника голови Антимонопольного комітету України Рафаеля Кузьміна, пише «УНІАН» (http://economics.unian.net/ukr/detail/140904). «Ми збираємо докази антиконкурентної змови щодо підвищення цін на соціально важливі продукти харчування. Є спроби торговельних мереж обґрунтувати підвищення цін на продукти з вини виробників. Проте ми з виробниками з цього приводу вже розібралися. Комітет констатує, що, незважаючи на наявність торгової надбавки за рахунок різної операційної діяльності, здійснюваної усередині торговельних мереж, ціни на продукти підвищилися на 25-60% необґрунтовано», – сказав Кузьмін. АМКУ аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під брендами «Ашан», «Фуршет», «Сільпо», «Фора», «Велика кишеня», «АТБ», «ЕКО-маркет», «Караван», BILLA, «Край», «Країна», «Перехресток», «СПАР», NOVUS, «Бімаркет» і METRO. Підставою для розслідування стало застосування торговельними мережами схожих механізмів, які могли призвести до економічно необґрунтованого підвищення цін на харчі. Зокрема, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникову олію, крупи, м’ясо і рибу у 2011 році і на початку 2012 року підвищилися на 15-60%. Водночас індекс споживчих цін збільшився на 13,5%. Зазначимо також, що Антимонопольний комітет рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам та торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих цін на яйця. Як відомо, за вчинення подібних дій законодавство передбачає штрафні санкції у розмірі до 10% доходу компаній-відповідачів. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/10505.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: September 24, 2012