“Favorites of Success” logo «Київстар»: 4-а нагорода за ролик «Батько і син» до тарифного плану «Щасливий»
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар»: 4-а нагорода за ролик «Батько і син» до тарифного плану «Щасливий»
  
«Київстар»: 4-а нагорода за ролик «Батько і син» до тарифного плану «Щасливий»


Рекламний ролик «Батько і син» (тарифний план «Щасливий») отримав вже четверту нагороду — «срібло» на Московському міжнародному фестивалі реклами та маркетингу Red Apple в категорії TV & Cinema Advertising (Телевізійна та Відео Реклама).

Так, у 2012 році ролик отримав «золото» на 13-му Київському міжнародному фестивалі реклами в категорії Film/Рекламний ролик серед конкурсних робіт підкатегорії «Засоби та послуги зв’язку». На конкурсі «Рекламний ролик» — «золото» в категорії «Засоби та послуги зв’язку». На конкурсі «Відеомастерство» в категорії «Копірайтинг» — «срібло» за майстерність сценариста. В кінці 2011 року він отримав визнання конкурсу кращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну ADC*UA Awards Клубу арт-директорів України. Відео було відзначено в номінації Craft Performance/Dialogue or Monologue (Акторська гра/Діалог або монолог) за видатну акторську гру.

Автором ролика для «Київстар» є агентство інтегрованих комунікацій Adventa LOWE. Над промо-відео «Батько і син» працювала команда агентства на чолі з креативним директором Олексієм Пасічником, з боку «Київстар» — департамент маркетингу підрозділу масового ринку на чолі з Нелею Ус.

«У комунікації тарифного плану «Щасливий» для нас було дуже важливо звернутися до вічних людських цінностей — сім’я, кохання, дружба, — які є в серці кожного глядача, — розповідає про створення ролика Неля Ус. — Цією кампанією ми хотіли зробити життя трохи теплішим, душевнішим і донести, що робити свято кожен день дуже легко — просто зателефонувавши, надіславши SMS «Я тебе люблю!», MMS з фото рідним. «Срібло» на фестивалі вже четверта нагорода за цю роботу, отже, все, що було задумано, вдалося».

Олексій Пасічник: «У цьому «зимовому» ролику ми спробували нагадати всім, як важливо не забувати своїх близьких і ділитися з ними душевним теплом. Саме тому ролик вийшов таким зворушливим і справжнім. Звичайно, нам пощастило з акторами. Володимир Вдовиченков та Михайло Жигалов — дуже душевні люди і актори найвищого рівня».

В основі відео — тема сімейних цінностей, а саме: турбота і увага до батьків. Головний герой ролика щодня телефонує батькові, щоб отримати від нього корисну професійну пораду з вигаданої проблеми з вантажівкою. Головні ролі зіграли відомі актори Володимир Вдовиченков та Михайло Жигалов.

«Київстар» реалізовує ідеї, які приносять радість.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».

Довідка про Московський міжнародний фестиваль реклами та маркетингу Red Apple

Московський міжнародний фестиваль реклами та маркетингу Red Apple — ключовий та єдиний у Росії захід міжнародного рівня в індустрії рекламних і маркетингових комунікацій. Щорічно у фестивалі беруть участь понад 5000 тисяч осіб з 30 країн світу. У 2012 році Московський міжнародний фестиваль реклами та маркетингу пройшов 19 і 20 вересня у центрі Digital October. Фестиваль складається з конкурсної та наукової програми.

 

Довідка про об’єднаний «Київстар», українська бізнес-одиницяVimpelCom Ltd.

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. З жовтня 2010 р. до складу об’єднаного «Київстар»  – української бізнес-одиниці VimpelCom Ltd. – входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua.

 


 

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Phone: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Web:
https://favor.com.ua/en/article/10555.html