ТМ «Щедро» увійшла до трійки українських брендів-лідерів за кількістю публікацій новин у інтернет-ЗМІ і кількістю користувацьких запитів через пошукову систему Яндекс. Дослідження ініціював та провів журнал для трейдерів та інвесторів «Биржевой лидер».
ТОП-5 рейтингу найзгадуваніших українських брендів:
[подивитись повний список учасників рейтингу]
У рейтингу оцінювались лише створені українськими виробниками бренди та торгові марки, створені або придбані іноземними корпораціями спеціально для України.Протягом 2012 року ТМ «Щедро» стабільно демонструвала позитивну динаміку згадувань та пошукових запитів в Інтернет. У компанії свій успіх пов’язують з активною комунікацію зі споживачами, запуском інноваційних продуктів і, звичайно ж, смаком та високою якістю продукції ТМ «Щедро».
|