«Київстар» зробив сервіс з підтримки клієнтів «Online-помічник» ще зручнішим: відтепер він працює цілодобово.
«Online-помічник» дозволяє клієнтам «Домашнього Інтернету» та мобільного зв’язку спілкуватися з експертами «Київстар». Це безкоштовний сервіс підтримки, і тепер він працює цілодобово, 7 днів на тиждень.
«Ми впровадили послугу online-чату у вересні 2012 року — спочатку для користувачів «Домашнього Інтернету. В листопаді вона вже стала доступною для усіх мобільних абонентів. І, як обіцяли, ми постійно розвиваємо канали з підтримки клієнтів. Тепер ми розширюємо можливості «Online-помічника»: він працюватиме цілодобово, — коментує подію Ніна Марцин, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар».
«Київстар» і надалі розвиватиме канал online-діалогу з клієнтами. Так, у першому півріччі 2013 року запрацює чат з підтримки дилерів роздрібної мережі, а «Online-помічник» з часом стане доступним безпосередньо на корпоративному сайті компанії www.kyivstar.ua.
Компанія постійно працює над підвищенням рівня обслуговування абонентів. За підсумками «Народної оцінки», у 4 кварталі 2012 року показники якості обслуговування зросли: клієнти «Київстар» високо оцінили роботу експертів call-центру та центрів обслуговування абонентів (ЦОА). Так, call-центр отримав 4,67 балів з можливих 5 (4,64 у 3 кварталі), а ЦОА — 4,7 (4,68 у 3 кварталі 2012 року).
Online-чат доступний через систему самообслуговування «Мій Київстар»: абоненту достатньо зайти на свою сторінку в системі, обрати підрозділ «Зворотній зв’язок» і натиснути кнопку «Online-помічник». Під час online-розмови клієнт бачить ім’я і аватар експерта «Київстар». Після консультації у абонента є можливість відразу ж оцінити якість наданого в чаті обслуговування.
«Київстар» потурбувався, щоб клієнти могли отримувати підтримку та консультації в зручній для них формі та час.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.
«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com
|