“Favorites of Success” logo Клієнти «Київстар» отримають поповнення рахунків за прослухану рекламу
© FAVOR.com.ua
 
Клієнти «Київстар» отримають поповнення рахунків за прослухану рекламу
  
Kyivstar GSM

У січні 2013 року «Київстар» запустив унікальну рекламну контент-послугу «Слухай і заробляй». Вона дозволяє клієнтам отримувати поповнення на свій рахунок, прослуховуючи контент рекламного характеру. Це принципово новий в Україні канал комунікацій для рекламодавців та новітній сервіс для абонентів.

Послуга «Слухай і заробляй» — перший в Україні сервіс категорії Sponsored Call. Вона полягає в тому, що рекламодавці надають свій рекламний контент (пропозиції щодо своїх товарів та послуг), а абоненти можуть прослуховувати його, отримуючи за це поповнення свого мобільного рахунку. Розмір «прибутку» для абонента — 15 копійок за кожен прослуханий ролик.

Наразі проект впроваджено як пілотний, планується протестувати його ефективність. Після цього компанія прийме рішення щодо подальшого розвитку сервісу.

Практика використання мережі оператора як рекламного каналу існує у різних країнах світу. Особливість впровадження послуги Sponsored Call компанією «Київстар» полягає в тому, що реклама абоненту не нав’язується – по-перше, він сам вирішує, чи хоче прослухати той чи інший рекламний ролик; по-друге, він має можливість обрати категорію, яка його найбільше цікавить; по-третє, за прослуховування реклами абонент отримує поповнення рахунку. Така бізнес-модель є принципово новою.

Для рекламодавців використання послуги як каналу комунікацій з клієнтом має беззаперечні переваги: охоплення аудиторії є максимально широким, існує можливість розпочати рекламну кампанію з мінімальним бюджетом, а також таргетувати рекламу в залежності від інтересів споживача.

«Київстар» надає абонентам можливість налаштовувати параметри свого профілю — включати та відключати певні категорії реклами в залежності від своїх вподобань. Послуга надається за технічної та сервісної підтримки партнера ТОВ «КУБІК ТЕЛЕКОМ».

Спочатку планується дослідна експлуатація нової медіапанелі: шляхом випадкової вибірки «Київстар» визначить абонентів, яким надішле пропозицію скористатися послугою. З часом послуга стане доступною всім абонентам передплаченого зв’язку «Київстар» і абонентам DJUICE.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Phone: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Web:
https://favor.com.ua/en/article/12376.html