“Favorites of Success” logo «Торговий дім «Щедро»: досягнення та результати діяльності у 2012 році
© FAVOR.com.ua
 
«Торговий дім «Щедро»: досягнення та результати діяльності у 2012 році
  

Компанія ТД «Щедро» опублікувала підсумки діяльності та досягнень у 2012 році. Головні результати року: ріст долі ринку компанії у всіх продуктових категоріях, запуск інноваційних смаків, позитивна динаміка у національних рейтингах компаній та брендів, а також перемога продукції ТМ «Щедро» у професійному дегустаційному конкурсі WorldFoodUkraine – 2012.

У 2012 році компанія «Торговий дім «Щедро» укріпила та наростила лідерські позиції на ринці майонезів, кетчупів, гірчиці та соусів. ТД «Щедро» – лідер українського ринку маргаринів.

Категорія
Доля у 2012 р.*
Фасований маргарин
68,63%
М’який маргарин
28,90%
Монолітний маргарин
40%

Компанія у першій трійці за долею ринків майонезу та кетчупів. Ріст долі ринку соусної категорії ТД «Щедро» у 2012 році:

Категорія
Ріст об’ємів виробництва
Доля у 2011 р.*
Доля у 2012 р.*
Δ, р.р.*
Майонез
9,0%
16,32%
17,98%
 1,66
Кетчуп
30,5%
2,46%
3,49%
1,03
Гірчиця
95,5%
2,83%
5,93%
3,10
Червоні соуси
106,4%
0,75%
1,45%
0,70
Білі соуси
43,0%
2,01%
4,22%
2,21
* – Джерело: дані консалтингової компанії «АПК-Інформ»
Для компанії 2012 рік став роком змін у організаційній структурі. Створені та вже повноцінно функціонують два нових департаменти: Департамент управління якістю та Департамент розвитку виробництва та інновацій. Відбулися нові кадрові призначення у топ-менеджменті компанії на позиції: директор Департаменту маркетингу, директор Департаменту продажів, директор Департаменту по роботі з промисловістю, а також Директор з продажів у російському регіоні.

Однією з найважливіших подій 2012 року для компанії «Торговий дім «Щедро» став запуск шести новинок у продуктових категоріях: кетчупи, соуси та гірчиця. Новинки представляють як популярні смаки, так й інноваційні серед українських торгових марок смаки: кетчуп «Барбекю» з цільномеленими спеціями, а також гострий соус «Сальса вогняна» зі шматочками червоного перцю.

Протягом декількох років компанія та торгова марка «Щедро» демонструють позитивну динаміку у рейтингах національних ділових видань: Forbes, Фокус, ГVaрдія та ін.

Видання
Назва рейтингу/конкурсу
Позиція у 2011 р.
Позиція у 2012 р.
FORBES
200 найбільших компаній України
133
76
ГVАРДІЯ
Найдорожчі корпоративні бренди
137
89
ФОКУС
50 найпопулярніших брендів України
9
12**
World Food Ukraine
Професійний дегустаційний конкурс
8 медалей
11 медалей
** – і в 2011 р., і в 2012 р. ТМ «Щедро» випереджає всіх основних конкурентів
У минулому році на Львівському жиркомбінаті введено в експлуатацію лінію з виготовлення спредів, рослинно-молочних паст та молочно-рослинних сумішей. У рамках програми модернізація виробництва на Харківському жировому комбінаті встановлено новий ротатор, що дозволило збільшити продуктивність технологічної лінії. У 2012 році ХЖК відзначив свій 80-річний ювілей!

Також минулого року встановлено нове сучасне обладнання у випробувальній лабораторії Запорізького оліяжиркомбінату, яку визнано однією з передових поміж лабораторій підприємств харчової промисловості України. Лабораторія ЗМЖК акредитована Національною агенцією з акредитації на технічну компетенцію у відповідності до вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006.

«У 2012 році завершені зміни в організаційній структурі компанії. ЇЇ перші конкретні результати: компанія збільшила обєми виробництва соусної продукції на 11,8%, відбувся успішний запуск інноваційних продуктів, покращені рецептури соусної групи, а всі новинки торгової марки отримали найвищі оцінки якості за результатами незалежних тестувань та досліджень, – ділиться Копернак Віталій Анатолійович, директор ТОВ «ТД «Щедро». – У планах компанії подальша модернізація виробництв, випуск інноваційних продуктів, а також якісні зміни в управлінні компанією».

 

Раніше повідомлялося про перемогу продукції ТМ «Щедро» у дегустаційному конкурсі World Food Ukraine – 2012

Торгова марка «Щедро», ведучий бренд компанії ТД «Щедро», зареєстрована у 2005 році, сьогодні займає лідируючі позиції на українському оліяжировому ринці у сегменті маргаринів, майонезів, соусів та гірчиць.
Вся продукція ТМ «Щедро» виготовляється на ведучих комбінатах з багаторічним досвідом виробництва та сучасним обладнанням: Харківський та Львівський жиркомбінати (ХЖК та ЛЖК), а також Запорізькому оліяжиркомбінаті (ЗМЖК).

До продуктового портфелю ТМ «Щедро» входять: майонези на натуральних яєчних жовтках та відбірній соняшниковій олії, кетчупи з цільномеленими спеціями, соуси за оригінальними рецептурами та цільними шматочками овочів, гірчиця з цільномелених гірчичних зернят, маргарини на основі відбірної рослинної олії.

ПРЕС-ЦЕНТР компанії «Торговий дім «Щедро»

https://favor.com.ua/en/article/12437.html