Компанія ТД «Щедро» опублікувала підсумки діяльності та досягнень у 2012 році. Головні результати року: ріст долі ринку компанії у всіх продуктових категоріях, запуск інноваційних смаків, позитивна динаміка у національних рейтингах компаній та брендів, а також перемога продукції ТМ «Щедро» у професійному дегустаційному конкурсі WorldFoodUkraine – 2012.
У 2012 році компанія «Торговий дім «Щедро» укріпила та наростила лідерські позиції на ринці майонезів, кетчупів, гірчиці та соусів. ТД «Щедро» – лідер українського ринку маргаринів.
Категорія
|
Доля у 2012 р.*
|
Фасований маргарин
|
68,63%
|
М’який маргарин
|
28,90%
|
Монолітний маргарин
|
40%
|
Компанія у першій трійці за долею ринків майонезу та кетчупів. Ріст долі ринку соусної категорії ТД «Щедро» у 2012 році:
Категорія
|
Ріст об’ємів виробництва
|
Доля у 2011 р.*
|
Доля у 2012 р.*
|
Δ, р.р.*
|
Майонез
|
9,0%
|
16,32%
|
17,98%
|
1,66
|
Кетчуп
|
30,5%
|
2,46%
|
3,49%
|
1,03
|
Гірчиця
|
95,5%
|
2,83%
|
5,93%
|
3,10
|
Червоні соуси
|
106,4%
|
0,75%
|
1,45%
|
0,70
|
Білі соуси
|
43,0%
|
2,01%
|
4,22%
|
2,21
|
* – Джерело: дані консалтингової компанії «АПК-Інформ»
Для компанії 2012 рік став роком змін у організаційній структурі. Створені та вже повноцінно функціонують два нових департаменти: Департамент управління якістю та Департамент розвитку виробництва та інновацій. Відбулися нові кадрові призначення у топ-менеджменті компанії на позиції: директор Департаменту маркетингу, директор Департаменту продажів, директор Департаменту по роботі з промисловістю, а також Директор з продажів у російському регіоні.
Однією з найважливіших подій 2012 року для компанії «Торговий дім «Щедро» став запуск шести новинок у продуктових категоріях: кетчупи, соуси та гірчиця. Новинки представляють як популярні смаки, так й інноваційні серед українських торгових марок смаки: кетчуп «Барбекю» з цільномеленими спеціями, а також гострий соус «Сальса вогняна» зі шматочками червоного перцю.
Протягом декількох років компанія та торгова марка «Щедро» демонструють позитивну динаміку у рейтингах національних ділових видань: Forbes, Фокус, ГVaрдія та ін.
Видання
|
Назва рейтингу/конкурсу
|
Позиція у 2011 р.
|
Позиція у 2012 р.
|
FORBES
|
200 найбільших компаній України
|
133
|
76
|
ГVАРДІЯ
|
Найдорожчі корпоративні бренди
|
137
|
89
|
ФОКУС
|
50 найпопулярніших брендів України
|
9
|
12**
|
World Food Ukraine
|
Професійний дегустаційний конкурс
|
8 медалей
|
11 медалей
|
** – і в 2011 р., і в 2012 р. ТМ «Щедро» випереджає всіх основних конкурентів
У минулому році на Львівському жиркомбінаті введено в експлуатацію лінію з виготовлення спредів, рослинно-молочних паст та молочно-рослинних сумішей. У рамках програми модернізація виробництва на Харківському жировому комбінаті встановлено новий ротатор, що дозволило збільшити продуктивність технологічної лінії. У 2012 році ХЖК відзначив свій 80-річний ювілей!
Також минулого року встановлено нове сучасне обладнання у випробувальній лабораторії Запорізького оліяжиркомбінату, яку визнано однією з передових поміж лабораторій підприємств харчової промисловості України. Лабораторія ЗМЖК акредитована Національною агенцією з акредитації на технічну компетенцію у відповідності до вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006.
«У 2012 році завершені зміни в організаційній структурі компанії. ЇЇ перші конкретні результати: компанія збільшила об’єми виробництва соусної продукції на 11,8%, відбувся успішний запуск інноваційних продуктів, покращені рецептури соусної групи, а всі новинки торгової марки отримали найвищі оцінки якості за результатами незалежних тестувань та досліджень, – ділиться Копернак Віталій Анатолійович, директор ТОВ «ТД «Щедро». – У планах компанії подальша модернізація виробництв, випуск інноваційних продуктів, а також якісні зміни в управлінні компанією».
Раніше повідомлялося про перемогу продукції ТМ «Щедро» у дегустаційному конкурсі World Food Ukraine – 2012
…
Торгова марка «Щедро», ведучий бренд компанії ТД «Щедро», зареєстрована у 2005 році, сьогодні займає лідируючі позиції на українському оліяжировому ринці у сегменті маргаринів, майонезів, соусів та гірчиць.
Вся продукція ТМ «Щедро» виготовляється на ведучих комбінатах з багаторічним досвідом виробництва та сучасним обладнанням: Харківський та Львівський жиркомбінати (ХЖК та ЛЖК), а також Запорізькому оліяжиркомбінаті (ЗМЖК).
До продуктового портфелю ТМ «Щедро» входять: майонези на натуральних яєчних жовтках та відбірній соняшниковій олії, кетчупи з цільномеленими спеціями, соуси за оригінальними рецептурами та цільними шматочками овочів, гірчиця з цільномелених гірчичних зернят, маргарини на основі відбірної рослинної олії.
ПРЕС-ЦЕНТР компанії «Торговий дім «Щедро»
|