ТМ «Щедро» продовжує освоювати європейський ринок: у січні 2013 року відбулася перша поставка продукції торгової марки до Угорщини. Сьогодні продукція ТМ «Щедро», крім вітчизняного, представлена на ринках країн Прибалтики, Росії, Казахстану, Молдови, Вірменії, Грузії та ін. На початку січня 2013 року державна торгово-промислова палата Угорщини та інші контролюючі органи у ході тестувань дали позитивну оцінку органолептичним показникам продукції ТМ «Щедро». На угорському ринку продукцію торгової марки представляють 5 SKU: майонези «Provencale» («Провансаль») та «Provencale Light» («Салатний»), кетчупи «Delicate» («Лагідний») та «Tomato» («Томатний»), а також гірчиця «Ukrainian with horseradish» («Українська з хріном»). У рамках програми просування продукції до Західної Європи логотип ТМ «Щедро» зареєстровано на англійській мові. Для всіх категорій продукції у відповідності до європейських стандартів були розроблені англомовні упаковки, а також спеціальні ящики «show-box» для представленості продукції марки на полицях великих торгових мереж (Tesco, Auchan, METRO і BILLA). «Угорщина не перша країна-партнер компанії на території Євросоюзу. – розповідає Богдан Шпильовий, замісник директора ТОВ ТД «Щедро» з ЗЕД, – У той же час вимоги до продукції виявились поки що найжорсткішими. Певен, що громадяни Угорщини оцінять високу якість та смак нашої продукції. У планах компанії розширення європейського ринку збуту ТД «Щедро». Раніше повідомлялися про досягнення та результати діяльності компанії ТД «Щедро» у 2012 році (http://schedro.ua/news-ua/37.html) ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/12762.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: February 25, 2013