У лютому 2013 року торговій марці «Щедро» виповнилося 8 років. За людськими мірками вік невеликий, але для ринку та бізнесу достатньо показний. Тим більш, за цей період ТМ «Щедро» стала одним з лідерів оліяжирового ринку України, а продукція торгової марки щорічно отримує нагороди та високі оцінки спеціалістів галузі. Крім цього, компанія продовжує нарощувати долю своєї продукції на закордонних ринках: Прибалтика, Росія, Вірменія, Білорусь, Угорщина та ін.
Ми зустрілися з маркетинг-директором компанії «Торговий дім «Щедро» Ольгою Півіковою та поцікавилися у неї підсумками року, що минає, планами на 2013 рік та, звичайно ж, акціями та вигідними пропозиціями для українських споживачів.
Ольга, розкажіть, які важливі події у житті ТМ «Щедро» відбулися у 2012 році?
Рік, що минув, був дуже динамічним та насиченим великою кількістю важливих подій у житті торгової марки. Виділити одну подію як найважливішу важко. Перерахую декілька. Перш за все, це запуск шести нових смаків ТМ «Щедро», два серед яких є інноваційними з-поміж українських торгових марок: кетчуп «Барбекю» та гострий соус «Сальса вогняна» зі шматочками червоного перцю!
Новинки-2012 від ТМ «Щедро»
В існуючих продуктових категоріях ТМ «Щедро» укріпила та продовжує нарощувати лідерські позиції. За результатами 2012 року ми залишаємося безумовними лідерами у категорії фасованих маргаринів, м’яких та монолітних маргаринів для В2В-ринків. ТМ «Щедро» входить до трійки лідерів з об’єму продажів майонезу та кетчупів в Україні.Другий рік поспіль продукція ТМ «Щедро» завойовує золоті медалі професійного дегустаційного конкурсу World Food Ukraine. Усі новинки торгової марки, що були представлені на конкурсі, відмічені найвищими нагородами. Позитивну динаміку розвитку ТМ «Щедро» підтверджують рейтинги національних видань: Фокус, Forbes, Гвардія та ін. У порівнянні з 2011 роком, в 2012 ми виключно покращали свої позиції.А які активності ТМ «Щедро» проводила для українських покупців у 2012 році?
Торгова марка «Щедро» провела у 2012 році три крупні національні активності: дві СМС-акції, а також акцію «+25% безкоштовно», яка проходила у період новорічних свят. В рамках цієї активності ТМ «Щедро» подарувала до новорічного столу українських споживачів 100 грамів додаткового об’єму майонезу з кожної пачки.
В акції «+25% безкоштовно» прийняли участь найпопулярніші серед українців майонези ТМ «Щедро»
На сьогодні ми запропонували споживачам найбільший безкоштовний об’єм майонезу серед усіх українських торгових марок.
Поділіться планами ТМ «Щедро на 2013 рік.
Поділитися планами?.. /посміхається/ Можу поділитися вже конкретними результатами.Буквально на початку січня відбулася перша поставка продукції нашої компанії до Угорщини. Це не перша країна-партнер на території Євросоюзу, але саме у процесі входження на угорський ринок зареєстровано англомовний логотип ТМ «Щедро». Для всіх категорій продукції у відповідності до європейських стандартів були розроблені англомовні упаковки, а також ящики «show-box» для представленості продукції марки на полицях великих торгових мереж Угорщини: Tesco, Auchan, METRO та BILLA.Варто зазначити, що у Євросоюзу жорсткі вимоги до якості продукції, що імпортується. Угорська державна торгово-промислова палата без єдиного зауваження підтвердила відповідність якості та маркування продукції ТМ «Щедро» високим європейським стандартам.У лютому ТМ «Щедро» прийняла участь у наймасштабнішій продовольчій виставці Росії у 2013 році – «ПродЭкспо». Виставка, окрім цінної інформації, принесла нові ділові контакти та партнерів.У 2013 році Львівський жиркомбінат, один з виробників продукції ТМ «Щедро», відзначає свій 65-річний ювілей! Це одне з найдосвідченіших харчових виробництв України з багатою історією. Ще з радянських часів майонез, виготовлений на ЛЖК, вважався кращим в країні. Ми готуємося до цієї події, плануємо сюрпризи для львів’ян та всіх українців.Ольга, дякуємо за цікаву бесіду, бажаємо Вам та Вашим колегам удачі та плодотворної роботи у 2013 році.
|