“Favorites of Success” logo «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» впроваджує нову колекцію соків власних торгових марок
© FAVOR.com.ua
 
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» впроваджує нову колекцію соків власних торгових марок
  
METRO Cash & Carry Ukraine

Київ, 11 березня 2013 року –  «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» провела детальне вивчення потреб своїх клієнтів у найбільших містах країни. За результатами аналізу компанія повністю оновила асортимент соків та нектарів від вітчизняних виробників під власними торговими марками Aro, Fine Food та Rioba, збільшивши їх кількість до 31 найменування.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», піонер з розвитку власних торгових марок в Україні, продовжує розширювати асортимент товарів ВТМ згідно потреб своїх клієнтів, включно з трьома ключовими групами: підприємцями роздрібної торгівлі, власниками готелів, барів та ресторанів, а також представниками сервісних компаній, офісів та організацій.

Асортимент власної торгової марки Aro розширився на 5 найменувань соків і нектарів у скляних банках місткістю 3 л (яблучний, томатний, березово-яблучний, морквяно-персиковий та виноградно-яблучний) та 4 види соків в картонній упаковці «Тетрапак» об’ємом до 1 л. Продукція ТМ Aro відноситься до початкової цінової категорії і характеризується хорошим рівнем якості товарів.

6 нових найменувань соків ТМ Fine Food (яблучний, мультивітамін, мультифрукт, виноградний, персиковий та томатний) в упаковці «Тетрапак» об’ємом до 1 л є вигідною альтернативою відомим брендам, адже за нижчою ціною METRO пропонує товар високої якості та з привабливим дизайном упаковки. Найближчим часом у продажу з’являться соки ТМ Fine Food у дитячій упаковці об’ємом  200 мл та економній сімейній упаковці об’ємом 2 л.

8 найпопулярніших смаків соків доповнили асортимент торгової марки Rioba. Продукція торгової марки Rioba преміальної якості у вишуканих дизайнерських упаковках об’ємом 1 л особливо зацікавить  власників кафе, барів та ресторанів.

«Мені дуже подобається нова колекція соків власних торгових марок METRO. Наша компанія значно розширила свій асортимент у початковому, середньому та преміальному ціновому сегменті, що задовольняє різноманітні потреби наших клієнтів: від продукції з хорошою якістю та низькими цінами (ТМ Aro ) до товарів ТМ Fine Food і ТМ Rioba з преміальною якістю за нижчою ціною, аніж у відомих брендів. До того ж, ми пропонуємо різним групам клієнтів різні найзручніші для них види і розміри упаковки», – зазначив Олаф де Боер, директор із закупівель продовольчої групи товарів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Товари власних торгових марок METRO відіграють важливу роль у розвитку взаємовигідного партнерства компанії зі своїми клієнтами. «МЕТРО Кеш енд Кері» першою серед торговельних операторів представила власні торгові марки в Україні ще у 2003 р. На даний момент в асортименті METRO наявні більше 2 000 товарів під 8 власними торговими марками – ARO, SIGMA, Rioba, Fine Food, Fine Dreaming, H-line, HoReCa Select та Tarrington House. Висока якість є обов’язковим атрибутом всіх товарів ВТМ METRO: відділ забезпечення якості компанії застосовує найсуворіші стандарти якості та харчової безпеки, включно з групою стандартів GFSI для того, щоб контролювати та гарантувати стабільно високу якість товарів власних торгових марок METRO, починаючи з самого процесу виробництва. Іншою характерною ознакою продукції ВТМ METRO є її вигідна ціна: до 30% нижча за аналогічні товари відомих брендів такого ж рівня якості.

З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 29 класичних магазинів: чотири в Києві, три в Одесі, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та Львові, по одному у Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі, Сімферополі, Севастополі та Житомирі; та 4 «METRO бази»: в Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 545 млн. євро та створила близько 7 600 робочих місць.

 
Київ, 02140
Проспект Петра Григоренко, 43
Phone: +380 44 492 10 00
Fax: +380 44 492 11 00
Web:
https://favor.com.ua/en/article/13373.html