Українські мережі мобільного ритейлу «Алло» і «Мобілочка» готуються до злиття, пише «КоммерсантЪ-Україна».
Джерела видання зазначають, що ще незрозуміло, буде це злиття чи купівля «Мобілочки» мережею «Алло». У будь-якому випадку на ринку роздрібної торгівлі стільниковими пристроями з’явиться гравець з ринковою часткою близько 65%.
«У вівторок засновник «Мобілочки» зібрав топ-менеджмент і оголосив про злиття двох компаній. Увечері керівники донесли цю інформацію до співробітників. Всі операційні та управлінські питання об’єднання вирішуватимуться в найближчому майбутньому», – розповіло джерело.
Мережа «Мобілочка» входить до Mobile Synergy Group, яку заснували Костянтин Письмак, Тарас Сердюк та Леонід Лапідус у 2004 році. За даними учасників ринку, Сердюк вийшов зі складу акціонерів у 2009-му, продавши свою частку Письмаку, якому належить більш ніж 50% мережі, що об’єднує 417 магазинів у 149 містах. Фінансових показників компанія не розкриває.
Мережу «Алло» заснували 1998 року в Дніпропетровську Григорій та Дмитро Деревицькі. За даними сайту компанії, мережа об’єднує більш ніж 500 магазинів «Алло» в 130 містах. Фінансові показники не розкриваються.
Зазначимо, що зараз мережі практично не відрізняються за форматом і ціновою політикою.
«Основний акцент обидва ритейлери роблять на смартфони та планшети, обидва багатоформатні – площа магазинів варіюється від 20 до понад 200 кв м», – зазначають експерти.
Учасники ринку зауважують, що при об’єднанні мереж найвигідніше залишити працювати на ринку обидва бренди – «Алло» і «Мобілочку».
«Витрати компаній на просування брендів були практично рівнозначні. Впізнаваність вивіски одного і другого дуже висока серед населення України», – вважають аналітики.
Нагадаємо, колись популярний роздрібний оператор з продажу мобільних телефонів «Евросеть» пішов з українського ринку наприкінці 2011 року. Торговельні площі мережі «Евросеть» були придбані рітейлорам мобільного зв’язку Ringoo, який входить до «Фоззі груп».
|