“Favorites of Success” logo «Крафт Фудз Україна» підвела підсумки роботи в 2013 році
© FAVOR.com.ua
 
«Крафт Фудз Україна» підвела підсумки роботи в 2013 році
  

Компанія «Крафт Фудз Україна», що входить до групи компаній Mondelēz International, продовжує довгостроковий розвиток бізнесу в Україні. Протягом 2013 року капітальні інвестиції організації в розбудову бізнесу склали 160 млн. грн. Зокрема, майже 100 млн. грн. було інвестовано у Тростянецьку фабрику і ще близько 60 млн. грн. – у фабрику з виробництва солоних снеків ТОВ «Чіпси Люкс» у Старих Петрівцях.

За підсумками року компанія очікує досягти значного збільшення обсягів виробництва продукції, що демонструє стабільність бізнесу в умовах складної економічної ситуації та скорочення обсягів споживання. Компанія планує до кінця 2013 року виготовити 13 тисяч тон солоних снеків на фабриці ТОВ «Чіпси Люкс» у Старих Петрівцях, що на понад 19% більше, ніж у 2012 році. На тростянецькій фабриці до кінця 2013 року планується виготовити понад 28 тисяч тон шоколадної продукції (+ 33%), 17,7 тисяч тон печива (+70%) та розфасувати 12 тисяч тон кави (+7,9%).

За результатами трьох перших кварталів 2013 року чистий дохід компанії зріс на 11,4%.

Тарас Лукачук, голова правління «Крафт Фудз Україна»: «В умовах непростої економічної ситуації в Україні наша компанія продовжує довгостроковий розвиток бізнесу і робить це дуже успішно. В той час, як багато компаній скорочують свої інвестиції, ми використовуємо цей час для подальшого розвитку. Як результат, наші фабрики виробляють, а споживачі споживають більше продукції нашої компанії».

«Крафт Фудз Україна» протягом року продовжувала радувати українців новинками. Зокрема, в продажу з’явилися нові кавові мікси JACOBS 3в1 з топпінгом, кава Carte Noire Velours, шоколад «MILKA Карамель» та MILKA Bubbles, печиво TUC сметана з цибулею, «Ведмедик БАРНІ» з бананово-йогуртовою начинкою та з яблуком, «Belvita. Добрий ранок!» з журавлиною, жувальна гумка DIROL X FRESH, картопляні чіпси «ЛЮКС ЕКСТРИМ» у трьох смаках: Шалений перець, Дика гірчиця та Лютий хрін.

За попередніми оцінками, «Крафт Фудз Україна» зберегла та посилила своє лідерство на ринку в усіх категоріях своєї присутності. У категоріях кави, печива та жувальної гумки український підрозділ Mondelēz International має одні з найкращих результатів зростання у світі.

Зокрема, частка ринку кавового бренду JACOBS в сегменті розчинної кави зросла з початку року на 2,2 пункти в грошовому вимірі, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а інноваційна кава JACOBS Monarch Millicano, яку компанія запустила на ринок в 2012 році, збільшила свою частку ринку на 5,6 пункти в грошовому вимірі.

У сегменті шоколадної плитки частка ринку «Крафт Фудз Україна» з початку року зросла на 1,1 пунктів в грошах, а в об’ємі – на 4 пункти, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У категорії жувальної гумки бренд DIROL з початку року збільшив частку ринку на 4,2 пункти у грошовому вимірі. Дуже успішним був запуск картопляних чіпсів «ЛЮКС ЕКСТРИМ», які здобули 4,7% ринку в грошовому вимірі*.

Наталія Ревіка, директор з маркетингу, Україна: «Лідерство на ринку здобути непросто, а зберігати його ще важче. Та нам це вдається і ми навіть продовжуємо зростати. Як лідери ринку ми не зупиняємося і продовжуємо встановлювати тренди. Наша компанія пропонує не просто продукти, ми намагаємося вносити позитивні зміни в життя українців. Наприклад бренд JACOBS влітку створив ініціативу «За живе спілкування», в рамках якої в п’яти найбільших містах України були встановлені 100 дизайнерських лавочок. Таким чином ми спонукали українців зустрічалися з близькими на свіжому повітрі і проводити більше часу, спілкуючись між собою наживо».

У 2014 році «Крафт Фудз Україна» продовжить інвестувати в розвиток бізнесу в Україні. Компанія планує продовжувати дарувати споживачам смачні та якісні продукти і бути успішним бізнесом, що сприяє розвитку української економіки.

     *Дані результатів роздрібного аудиту на міській території України ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН»

***

ПАТ «Крафт Фудз Україна» – українська компанія, що належить до групи компаній Mondelēz International, – одного з найбільших у світі виробників пакованого харчування. «Крафт Фудз Україна» є лідером в категоріях розчинної кави, шоколадної плитки, картопляних чіпсів, печива, а також займає друге місце в категорії жувальної гумки і льодяників в Україні. Компанія працює в Україні з 1995 року і має дві фабрики: у м. Тростянці, Сумської обл. є два виробництва – шоколаду та печива, а також працює цех із пакування кави; у с. Старі Петрівці, Київської обл. працює виробництво картопляних чіпсів. Загалом у компанії працюють близько 1800 співробітників. Продукція компанії представлена в Україні брендами JACOBS, CARTE NOIRE, КОРОНА, MILKA, «ВЕДМЕДИК «БАРНІ», OREO, TUC, BelVita. Добрий ранок!, ЛЮКС, HALLS, DIROL, PICNIC, TASSIMO.

* У жовтні 2012 року корпорація Kraft Foods розділилася на дві незалежні публічні компанії: глобальну корпорацію з виробництва снеків Mondelēz International з оборотом у 36 млрд. дол. США і продуктову компанію Kraft Foods Group, Inc, яка працюватиме виключно у США та Канаді. «Крафт Фудз Україна» входить до групи компаній Mondelēz International. У 2014 рр. назва компанії в Україні та на нових ринках буде змінена на «Монделіс Україна».

https://favor.com.ua/en/article/17411.html