“Favorites of Success” logo ТМ «Біола» представляє лінійку популярних ретро-напоїв
© FAVOR.com.ua
 
ТМ «Біола» представляє лінійку популярних ретро-напоїв
  

В листопаді 2009 року ЗАТ «Ерлан» вивів на ринок новий продукт – солодкі газовані напої під ТМ «Біола. Ретро-серія».

Лінійку напоїв розроблено в трьох смакових варіаціях: Лимонад, Тархун, Байкал. Найближчім часом вона доповниться ще двома смаками: Дюшес та Ситро.

Розлив напоїв здійснюється на потужностях виробничого комплексу № 2, розташованих в Дніпропетровську. Запланований об’єм виробництва напоїв до кінця 2009року – близько 900 000л. Упаковка - РЕТ-пляшка об’ємом 0,5л, 1,25л и 2л. Рекомендована роздрібна ціна 2,20грн за 0,5л, 3,6грн за 1,25л и 5,3грн за 2л. Ціновий сегмент напоїв – «середній».

«В торговій марці «Біола. Ретро-серія» поєднані наш досвід у виробництві газованих напоїв та бездоганна якість продукції. Ми очікуємо, що новинка стане достойним учасником ринку газованих напоїв, де продукція ЗАТ «Ерлан» завжди була лідером», - повідомив начальник відділу маркетингу Федір Селіванов.

Дизайн етикетки напоїв «Біола. Ретро-серія» виконаний у вигляді радянських коміксів. В ньому поєднуються сучасні тенденції та естетика радянського монументального живопису. Найперша асоціація, що неодмінно виникає при погляді на етикетку – враження «плакатності», і воно не випадкове. Адже плакати та девізи різної тематики одержали значне поширення в СРСР, вони були одним з найважливіших каналів комунікації. Однак етикетка не копіює радянські зразки, а прорисована по-своєму. Кольорова гама витримана в традиційних для цих напоїв, простих та лаконічних кольорах – зеленому, синьому та жовтому.

«Сподіваюсь, що задіяні популярні мотиви радянського зразка, творчо перероблені та близькі до оригіналів, не лише створили привабливу етикетку, але й за рахунок використання серії плакатів для різних продуктів, ознайомлять споживача з таким видом мистецтва, що знову набирає популярності, як «соцреалізм», - сказав Федір Селіванов.

https://favor.com.ua/en/article/1886.html