Найпопулярніший український Інтернет-банк Приват24 запустив автоматичну авторизацію користувачів за допомогою телефону. Ця функція дозволить клієнтам отримати доступ до свого акаунта, якщо не надійшов SMS-пароль або не доступні інші способи входу. «Тепер зайти в Інтернет-банк можна в будь-якій ситуації, навіть якщо надісланий банком SMS-пароль не надійшов клієнту (наприклад, у роумінгу), – говорить заступник Голови Правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – А наприкінці 2014 р. Приват24 стане першим у світі Інтернет-банком, що зможе впізнавати своїх коритувачів за голосом». Як зазначають у банку, Приват24 автоматично телефонує клієнту, якщо протягом 90 секунд не введено одноразовий безпечний пароль входу. Приват24 – найпопулярніший Інтернет-банк в Україні та один із найбільших у Східній Європі; доступний фізичним особам і корпоративним клієнтам України, Росії, Латвії, Грузії та низки країн ЄС. Загальна кількість клієнтів Приват24 становить 3,9 мільйона. Понад 2,3 мільйона клієнтів установили мобільний платіжний додаток Privat24. Щодня в Приват24 здійснюється понад 700 тисяч операцій і реєструється 12 тисяч нових користувачів. PrivatBank (https://favor.com.ua/en/company/privatbank/) вул. Грушевського, 1д, м. Київ 01001, Україна Fax: (380) 562-390-271 E-mail: privatbank@pbank.com.ua Web: http://www.privatbank.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/20153.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: June 20, 2014