Національний оператор «Інтертелеком» названий Абсолютним Фаворитом Успіху – 2014 в номінації «Оператор сотового зв’язку за технологією CDMA», а також Фаворитом Успішних Людей у номінації «Мобільний Інтернет»!
Вже п’ятий рік поспіль «Інтертелеком» отримує найвищу оцінку споживачів та експертного журі, стаючи володарем почесного звання «Фаворит Успіху», однойменного конкурсу споживчих уподобань та рекомендацій.
Щороку «Фаворити Успіху» – найкращі та найбільш бажані українським споживачем торговельні марки товарів та послуг, визначаються в результаті масштабних загальнонаціональних опитувань громадської думки, що враховують як експертну оцінку, так і думку пересічних споживачів.
«Фаворитів Успіху» визначають три групи респондентів: професійні галузеві фахівці, відомі люди та знаменитості України, а також усі небайдужі споживачі товарів та послуг, які беруть участь у народному голосуванні на порталі www.FAVOR.com.ua.
Як і у попередні роки, незалежний аудит результатів здійснюють фахівці маркетингової дослідницької компанії InMind та Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), які підтверджують об’єктивність проведеного у 2014 році дослідження.
«Удвічі приємно ставати переможцем номінацій конкурсу «Фаворит Успіху», розуміючи, що якість наших товарів та послуг суворо та неупереджено оцінювали експертні групи, а також тисячі споживачів по всій країні, – зазначив генеральний директор ТОВ« Інтертелеком» Борис Акулов. – Команда «Інтертелеком» доклала багато зусиль у 2014 році, аби виправдати довіру споживачів та заслужити цю високу оцінку. Ми продовжимо робити все можливе й у 2015 році, аби зміцнити свої позиції на українському ринку телекомунікаційних послуг та передбачити очікування наших абонентів, пропонуючи інноваційні рішення».
«Перемога« Інтертелеком» з року в рік, є проречистим підтвердженням статусу лідера, гравця ринку №1 на ринку послуг CDMA-зв’язку, – прокоментував Олексій Кузнєцов, керуючий партнер конкурсу. – Статус «Фаворит Успіху» є надійним орієнтиром у здійсненні найкращого вибору, що заслуговує на довіру, завдяки рекомендаціям експертів та досвідчених споживачів, які незмінно обирають свій улюблений бренд, із задоволенням голосують за нього, рекомендуючи своїм друзям». |