Поділилася директор компанії «Українська торгова гільдія» (UTG) Євгенія Локтіонова.
Навесні 2015 на український ринок готуються вийти дев’ять міжнародних брендів, до кінця року очікується вихід ще 12.
«Тільки на початку 2015 року, навесні, ми очікуємо відкриття дев’яти брендів. Вони не просто заявили про наміри, а вже зараз знаходяться на фінальній стадії підписання договорів, відкриття офісів, найму персоналу. Це ті, які гарантовано відкриються. І, сподіваюся, що до кінця року вдасться вивести на ринок ще 12 рітейлерів, які представляють відомі фешн-марки», — сказала вона.
Зокрема, очікується вихід брендів H&M (Швеція), Defacto (Туреччина), Zara Home, Cortefiel, Violeta (Іспанія), Converse, Wendy’s, Subway (США), MegaIce (Казахстан).
Вона зазначає, що з 14 залишили Україну в 2014 році брендів тільки два з них пішли через ситуацію в країні.
«Бренди не зачиняються за один день чи за місяць. Bosco вийшли на початку 2014, значить, рішення було прийнято в 2013 році, і я вас запевняю, з причин, не пов’язаних з ситуацією в Україні. Ви знаєте, що рітейлер Meхх банкрут не тільки на території СНД. Те ж саме з «Перекрёстком», New Look. Просто зараз модно говорити, що проблеми не в мене, а в когось», – підкреслила вона.
Нагадаємо, що в 2014 році на ринок України вийшло 14 нових міжнародних брендів: Pedro del Hierro, Sinsay, Keddo, Vittorio Spernanzoni, Twin Set, Paker, Coffee Shop Company, Paul, Calzedonia, Intimissimi, Prenatal, Vapiano, Peacocks, Fika.
Вкажіть свої власні уподобання серед фешн-брендів у конкурсі Фаворити Успіху!
|