ПриватБанк став першим і поки єдиним українським банком, який надав своїм корпоративним клієнтам власне програмне рішення для переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних і звітів у держ. органи. Як повідомили в банку, цей сервіс уже працює в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу» та надається клієнтам безкоштовно. «Клієнти ПриватБанку своєчасно отримали в користування інструменти для створення, реєстрації та обміну податковими накладними з контрагентами в «Приват24 для бізнесу» – єдине на ринку повністю безкоштовне рішення, не рахуючи наданих безпосередньо державною фіскальною службою, – говорить керівник Напрямку «Малий і Середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Запущено й консультаційну підтримку цього сервісу». Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) прямо в інтерфейсі сервісу. Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно, підтримуються й поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби. Для контрагентів (одержувачів накладних), які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua (http://www.docs.pb.ua/). Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, що виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку. P. S. Порядок передачі податкових накладних в електронній формі регулюється відповідно до Закону України № 1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» від 31.07.14 р. PrivatBank (https://favor.com.ua/en/company/privatbank/) вул. Грушевського, 1д, м. Київ 01001, Україна Fax: (380) 562-390-271 E-mail: privatbank@pbank.com.ua Web: http://www.privatbank.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/22702.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: February 6, 2015