Відкрився ювілейний 80-й Міжнародний автосалон у Женеві, який вже охрестили «вікном у майбутнє». На виставці анонсовано понад 60 світових та європейських прем’єр. Перші два дні, за традицією, двері автосалону відкриті виключно для журналістів, але вже зараз у павільйонах гігантського виставкового комплексу Palexpo не проштовхнутися. Для відвідувачів Женевський автосалон, який, на думку багатьох, є головною подією року у світі автомобілів, працюватиме з 4 до 14 березня, повідомляє Німецька хвиля (http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5312420,00.html). Ця автомобільна виставка радше нагадує експозицію музею природної історії, аніж шоу-рум. На кожному стенді – в колбах і графіках – демонструється принцип роботи автомобілів майбутнього. Про занепад галузі і проблеми автовиробників, які виникли через кризу, ніхто й не згадує. Ба більше, повітря напоєне справжньою автомобільною лихоманкою. Компанія Peugeot представила концептуальний седан — передвісник нового Peugeot 508, який 2011 року змінить моделі 407 і 607. При цьому компанія продовжує «обкатувати» на виставкових зразках гібридні технології: 5 by Peugeot обладнаний дволітровим дизелем потужністю 165 кінських сил і 28-кіловатним електромотором, витрата палива становить 3,8 л на 100 км. Екстравагантний концепт Survolte від Citroen збудований за спортивними канонами — завдовжки 3,85 м і завширшки близько 1,9 м він має висоту 1,2 та виглядає приземистим і м’язистим, а оформлення хромом і алюмінієм пов’язує спортивність та розкіш. Нове покоління седана Volvo S60 вийде на ринок з двома п’ятициліндровими дизелями — потужністю 163 і 205 кінських сил. Audi привезла до Женеви гібридну версію флагмана A8 (його світова прем’єра відбулася в Детройті), а також довгоочікувану новинку компакт-класу — A1. Серійний малюк буде оснащений двома бензиновими двигунами сімейства TFSI. Нова Alfa Romeo Giulietta з’явиться в європейських автосалонах у травні — новий хетчбек з історичним ім’ям з 1950-х прийшов на зміну моделі 147. П’ятидверний автомобіль, дизайн якого створений власним Центром стилю Alfa Romeo, виготовлений на цілковито новій платформі. У базовому варіанті він пропонується з 1,4-літровим бензиновим турбодвигуном MultiAir, потужністю 170 кінських сил, також доступний дволітровий турбодизель тієї ж потужності, а найшвидша версія оснащена 235-сильним турбомотором об’ємом 1,7 л. Як опція доступна коробка передач з подвійним зчепленням. Нове покоління Ford Focus дебютувало в Детройті – на північноамериканському мотор-шоу були представлені автомобілі в кузовах седан і хетчбек. Універсал представники американського концерну приберегли для Женеви. Ford очікує, що близько третини європейських продажів нового Focus припаде саме на цю модифікацію. Компанія Mazda показала в Женеві нове покоління популярного мінівена Mazda 5. Автомобіль набув «лице» в новому фірмовому стилі Mazda, також низки змін зазнало технічне начиння. Mazda 5 отримала дволітровий двигун з системою старт-стоп, також була допрацьована аеродинаміка автомобіля (коефіцієнт аеродинамічного опору 0,3) і механізми зсувних задніх дверцят. В результаті викидів вуглекислого газу порівняно з минулим поколінням зменшилося на 15%. Потужність агрегату становить 150 кінських сил, а максимальний обертальний момент — 191 Нм. У конструкції шасі застосовані пружини більшої жорсткості та полегшені стабілізатори. Також на Женевському салоні дебютувала оновлена Mazda 6. Окрім змін в зовнішності та інтер’єрі, автомобіль отримав допрацьовану підвіску. До стандартного комплектування входить шість подушок безпеки, кондиціонер, електропакет. Mazda 6 буде представлена в кузовах седан і хетчбек, на вибір пропонуються три двигуни — від 120 до 170 кінських сил. Активність проявляють й інші японські компанії: Toyota, якій потрібно знову боротися за свого покупця, привезла Lexus CT 200 — новий хетчбек японської марки має скласти конкуренцію «компактному преміуму» на кшталт BMW 1-ї серії. Lexus CT 200h випущений з прицілом на європейський ринок — зовні він схожий на концепт LF-Ch, представлений восени 2009 року у Франкфурті. Дизайнери ставили на меті забезпечити максимальну аеродинамічну ефективність, а також знизити шуми. При цьому автомобіль досить просторий для пасажирів (колісна база становить 2600 мм), а також дозволяє збільшити об’єм багажного відділення з 345 до 700 л, якщо скласти задні сидіння. В парі з електричним працює бензиновий двигун об’ємом 1,8 л. Nissan похвалиться новим кросовером Juke, який побудований на глобальній платформі B альянсу Renault-Nissan і представляє наступне покоління компакт-диску Micra. Нова Micra стала трохи довшою і ширшою за попередницю, але на 15 мм нижча. Її довжина становить 3780 мм, ширина 1665 мм, а висота — 1525 мм. Продажі машини в Європі почнуться восени, а після дебюту автомобіль отримає новий трициліндровий бензиновий двигун з турбонадувом. Porsche представила концептуальний гібридний спорткар 918 Spyder — автомобіль, що поєднує в собі видатні динамічні якості і можливість пересування в економічному режимі. Автомобіль оснащений двигуном V8 потужністю 493 кінських сил і трьома електромоторами, які разом видають 160 кВт. Сумарна потужність автомобіля становить 708 кінських сил, а до 100 км/год він розганяється за 3,2 секунди. Також на автосалоні безліч стендів тюнінг-ательє. Наприклад, швейцарська компанія Rinspeed показала двомісний електромобіль UC завдовжки менш ніж 2,6 м. А італійські ательє фантазують на тему Alfa Romeo: Stile Bertone показала футуристичне купе Alfa Romeo Pandion, а Pininfarina до 80-річчя ательє і 100-річчя Alfa Romeo підготувала концептуальний Spider. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/2324.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: March 3, 2010