Перша фаза торгово-розважального центру Rive Gauche, девелопером якого виступає компанія Іммошан Україна, відкрилась 28 березня в Дарницькому районі Києва.
Новий ТРЦ – перший великий об’єкт, відкритий в столиці України з кінця 2016 року – розташований на перетині вулиць Здолбунівська і Драгоманова на Лівому березі Дніпра. Загальна площа його першої фази склала 30 000 кв. м, а головним якорем проекту (15 000 кв. м) виступив гіпермаркет Ашан, який, як і девелопер ТРЦ, є частиною великої французької групи Auchan.
Незважаючи на те, що запуск об’єкта був намічений на будній день, бажаючих відвідати Rive Gauche в перший день роботи виявилося більш ніж достатньо. За словами комерційного директора Іммошан Україна Анни Корягіної, в компанії розраховують на середню відвідуваність в 30 000 чоловік в день. «Ми впевнені, що очікування більш ніж реалістичні, що підтверджується тою кількістю клієнтів, які відвідали торговий центр сьогодні. Окремо хотілося б відзначити, що паркінг, розрахований на 1000 машиномісць, також був заповнений», – сказала топ-менеджер Іммошан Україна.
Як і очікувалося, більшість відвідувачів прийшло в новий ТРЦ заради найбільшого в країні гіпермаркету Ашан. Він розташувався на другому рівні торгового об’єкта, потрапити в який можна з головного входу в ТРЦ, піднявшись на ескалаторі або по сходах.
Після урочистого перерізання червоної стрічки, покупці кинулися штурмувати торгові ряди гіпермаркету.
У ТРЦ Rive Gauche рітейлер представив широкий асортимент товарів, нові товарні групи і доппослуги для покупців. Відкрилося в гіпермаркеті і традиційне для Ашан Le cafe.
За словами керівництва Ашан Україна, в новому магазині також було реалізовано багато digital-рішень. Серед них спеціальний термінал, в якому можна швидко переглянути спеціальні пропозиції, діючі в гіпермаркеті, розклад безкоштовних маршруток і адреси інших магазинів Ашан.
Тут же можна замовити доставку продуктів додому або залишити свої скарги і рекомендації щодо поліпшення роботи торгового об’єкта.
Подібні інформаційні термінали встановлені і в самому ТРЦ.
З їх допомогою можна дізнатися де знаходиться той чи інший магазин або категорія товарів. Наприклад – ресторан української кухні, суші, або напої.
У гіпермаркеті Ашан також встановлені каси самообслуговування. Правда, в день відкриття вони не працювали і перших гостей обслуговувало понад 60 звичайних кас.
Детальніше про новий гіпермаркет Ашан можна буде дізнатися з окремого фоторепортажу, який буде доступний на сайті RAU в найближчі дні. Що ж стосується інших орендарів ТРЦ Rive Gauche, то з 60 магазинів велика частина відкрилася в цей же день. Почали роботу разом з запуском ТРЦ магазини LUSH, Brocard, Vodafone, ELDORADO, TTT, Київстар, Rieker, Selena, Срібна Країна, GIULIA, brabrabra та інші.
Деякі орендарі продовжували підготовку до відкриття і обіцяли почати роботу вже до вечора. Серед них fashion-якір ТРЦ – турецький рітейлер LC Waikiki, та інші магазини.
Ряд орендарів, в числі яких супермаркет електроніки Фокстрот, ресторан Крила і дитячий супермаркет Чудо Острів, все ще продовжують ремонти в приміщеннях.
Анна Корягіна зазначає, що відкриття всіх магазинів очікується до 7-8 квітня, коли компанія Іммошан проведе перші святкові вихідні в ТРЦ для клієнтів. «Концепція заходу передбачає програму розваг для дітей і дорослих з фокусом на high-tech, цифрові інновації, розіграш призів. До цієї дати ми очікуємо 100% відкриттів», – сказала вона.
Відзначимо, що ще один вхід/вихід з ТРЦ знаходиться з торця об’єкту. Тут же розташований вхід з ТРЦ на парковку, а також піцерія Pizza King.
Збоку від центрального входу розташований ресторан відомого міжнародного бренду KFC. У день відкриття ТРЦ він також користувався великим попитом у відвідувачів, святковий настрій яким забезпечував запрошений діджей в гримі символу мережі – полковника Сандерса.
У Іммошан Україна впевнені, що з відкриттям другої фази показник відвідуваності ТРЦ збільшиться. «Проект розташований в одному з найбільш густонаселених районів Києва, при цьому в двох хвилинах наша зона охоплення складає 80 000 чоловік. Концепція ТРЦ Rive Gauche розрахована на когенерацію трафіку за допомогою розташування найсильніших якорів – брендів групи, таких як найбільший Ашан в Україні, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin і магазин спортивних товарів Decathlon. З боку fashion-групи також будуть присутні якірні орендарі, які значно посилять потік», – запевняє Анна Корягіна.
До слова, транспортну доступність ТРЦ для тих відвідувачів, які проживають далеко від Rive Gauche, покликані забезпечити безкоштовні маршрутки, які підвозять всіх бажаючих прямо під ТРЦ. Вони курсують не тільки по Києву, але і в найближчі до столиці населені пункти, наприклад – в Бортничі.
Що стосується другої черги ТРЦ, то за словами Анни Корягіної, Іммошан Україна активно працює над її проектом. Загальна площа об’єкта складе 77 000 кв. м GLA, на яких розмістяться близько 200 магазинів. В рамках проекту також буде побудована парковка на 2500 машиномісць. Завершити будівельні роботи девелопер розраховує в четвертому кварталі 2019 року. Однак напевно говорити про терміни відкриття другої фази ТРЦ поки що рано. |