У п’ятницю 4-го жовтня інтернет-книгарня Yakaboo відкриває власну книгарню у Головпоштамті за адресою вул. Хрещатик, 22. Це перший офлайн-магазин компанії, створений до 15-річчя з її дня народження.
У книгарні можна придбати топи продажів та новинки Yakaboo, а також зручно забрати своє замовлення з сайту yakaboo.ua в центрі міста.
В асортименті книгарні бестселерів художня література, сучасна українська проза, іноземна література, путівники, книжки про суспільство, саморозвиток, бізнес, економіку, виховання дітей, психологію, видання для дітей. Також є оригінальна література англійською мовою.
«Для нас перша офлайн-книгарня — це історія про розвіртуалізацію з нашим клієнтом, сервісність і розвиток ринку», — зазначає генеральний директор Yakaboo Іван Богдан. — «Ми бачимо, що зараз в Україні недостатньо книгарень і більшість з них обмежені в асортименті. В основу ж нашої книгарні закладена унікальна бізнес-модель. Унікальність її полягає в тому, що клієнт отримує доступ до багатотисячного асортименту на 37 м². Книгарня бестселерів Yakaboo — це вікно у світ, де клієнт отримує все, що забажає».
«В результаті нашого партнерства з Yakaboo у мешканців будь-якого населеного пункту країни з’явилась можливість безкоштовно отримати замовлення з інтернет-книгарні. Сьогодні – йдемо далі: наш клієнт в сегменті e-commerce став нашим орендатором. Завдяки системі електронних закупівель ProZorro ми не тільки можемо «без схем і відкатів» здавати майно в оренду через електронні аукціони, а й отримувати за нього ринкову ціну та співпрацювати з відповідальними орендарями. Сподіваюсь, перша книгарня Yakaboo в Головпоштамті започаткує гарну традицію відкриття їх магазинів у центрі міст», — заначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
У залі встановлено монітор з доступом до сайту yakaboo.ua, де всі охочі можуть перевірити наявність книги, більше дізнатися про неї та відразу ж зробити замовлення на місці, за потреби звернувшись до консультантів.
«Для нас є цінним те, що наша перша книгарня відкрилась на базі Укрпошти. Ми цінуємо їхню відкритість і бажання змінювати світ та сприяти розвитку книжкового бізнесу», — додає Іван Богдан. |