Виходммо на ринок Америки! Buro.MT оновили позіціонування та айдентику Darwin GlobalПРОБЛЕМА ТА ЗАВДАННЯ
Darwin Global Partners — це міжнародна компанія, що надає послуги з SEO-маркетингу. Кілька років тому команда Buro.MT (https://buromt.com.ua/) розробляла перші стратегію та брендинг для Darwin Global. Вони виявилися супер-ефективними, тож компанія швидко розвивалася та зміцніла для того, щоб вийти на міжнародний рівень та завойовувати нові глобальні ринки, де перший — США.
Нові цілі та філософія вимагали оновлення бренду. Тож ми в Buro.MT оновили позиціонування та айдентику Darwin Global Partners, а також розробили лендінг для ринків Америки та України.
НЕЙМІНГ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЛОГОТИП
Бренд є монопродуктовим та фокусується лише на ключовому продукті — SEO, як інструменту маркетингу. Кожен проєкт — це прозорий процес, персоналізовані рішення, постійна комунікація та точний результат перемог. Кожен клієнт — це Партнер, з яким попереду довгострокова співпраця. І зараз настав час будувати нову глобальну партнерську мережу SEO-спеціалістів.
Тому назва Darwin Global Partners — це новий етап еволюції та зростання для команди Darwin. Логотип Darwin Global Partners — комбінований, тобто складається з типографіки та символу.

Текстова частина логотипу набрана брусковим геометричним гротеском, відображає технологічність та сучасність, що відповідає запитам індустрії, в якій працює компанія. Для додаткового відображення ідеї співробітництва були розроблені кастомні лігатури.
Зелений елемент «+» одночасно відображає плюс і множення, та в динаміці показує зліт, як гвинт гелікоптера. Це семантично відкриті символи, де «плюс» запрошує до взаємодії й партнерства, а «множення» примножує доходи бізнесу.
АЙДЕНТИКА

Ілюстраціїї виконані у стилі контурної флетової графіки. Для формування акценту застосовуються тонкі контрастні лінії сірого та зеленого кольорів. Також завдяки ілюстраціям гелікоптера, відображена ідея логотипу та айдентики — зростання та зліт.
Символ Darwin Global Partners оживає не лише в логотипах, а й може бути розміщений на прикладних носіях, коли він виконується в ілюстраційній стилістиці та до нього додається об’єм.



Колірна гама складається з 3 основних кольорів: зелений, чорний та білий. Зелений — основний колір, відповідає за емоцію. «Співпрацює» з білим та чорним. Формула використання кольору формується за ступенем емоційності контенту. Чорний колір — це найнижчий рівень емоційності, використовується у офіційній комунікації.


Над проєктом працювали:
• Алі Назар — Creative Director
• Алі Ніна — Strategist
• Домченко Влада — Senior Designer
• Ковтун Влад — Copywriter
• Кузьменко Поліна — Junior Designer
• Поп Сабіна — Junior Designer
• Посад Влад — Art Director
• Терещенко Олена — PR-manager

Buro.MT в соціальних мережах:
Instagram: https://www.instagram.com/buro.mt/
Facebook: https://www.facebook.com/BuroMT/
 
03049, Київ, вул. Лукашевича, 15-А
Phone: 0-800-30-20-55
Web:


This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/33929.html).
All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required!
Document date: