Таксист, 32-річний киянин Сергій, їздить «ладою десяткою». Машині два роки. — Непогана тачка, але мушу її продати. Отримую менше замовлень, бо пасажирам не подобаються «лади». У замовленні часто так і пишуть: «ладу», «жигулі» не подавати». Сьогодні їду біля парку Рильського. Зупиняє дівчина. Я пригальмував. Вона: «Вибачте, я думала це «форд». Не поїду». Я купуватиму потриману іномарку. На трасі «десятку» теж за машину не вважають. Підрізають, стараються обігнати. У столичній фірмі «Еталон-таксі» (https://favor.com.ua/en/company/etalon-taxi/) понад рік не беруть на роботу водіїв із «ладами» та «Деу Нексія». — Від «ланосів» теж часто відмовляються, — каже 29-річна Тетяна, диспетчер «Еталон-таксі». — За день отримую 10–15 таких замовлень. Один наш постійний клієнт важить понад 120 кіло. Просить прислати «Хюндай Туксон» або іншу велику машину. Йому незручно в «ланосі». Люди звертають увагу і на технічний стан. Які їдуть на вечірку, хочуть ефектно під’їхати. Тому замовляють джип або щось престижне. На такі випадки ми пропонуємо «тойоти», «опелі» та «ауді» бізнес-класу. Тариф удвічі вищий, проте клієнтів це не зупиняє. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/3572.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: January 17, 2011