«Київстар» оголошує про старт партнерської програми лояльності для клієнтів «Домашнього Інтернету». Тепер всі клієнти після сплати рахунку можуть отримувати спеціальні знижки при купівлі різних товарів і послуг. Першим партнером програми стала мережа супермаркетів побутової техніки «Фокстрот», де клієнтам «Домашнього інтернету» надається 100 гривень знижки з кожних 1000 гривень вартості покупки. Користуватися «Домашнім Інтернетом» стало ще вигідніше. Відтепер для клієнтів послуги діє партнерська програма (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/) лояльності, за якою вони можуть обмінювати бонуси, отримані за оплату щомісячних рахунків, на знижки при купівлі товарів та послуг компаній-партнерів програми (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/partners/). За умовами тарифних планів (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/tariff/) «Домашнього Інтернету» клієнтам щомісячно нараховується від 50 до 140 бонусів — еквівалентно сумі щомісячного обов’язкового платежу. Досі клієнтам надавалась можливість переводити такі бонуси на мобільні телефони «Київстар» і DJUICE. Відтепер у клієнтів з’явилися нові можливості — обмінювати бонуси на знижки в магазинах-партнерах. Першим партнером програми стала мережа супермаркетів побутової техніки «Фокстрот». Тут клієнтам «Домашнього Інтернету» надається знижка 100 гривень з кожної 1000 гривень вартості покупки, здійсненої в будь-якому з магазинів мережі. Директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку Віталій Ворожбит: «Подібні програми в «Київстар» до цих пір були доступні тільки для корпоративних клієнтів і лояльних користувачів мобільного зв’язку. Тепер така можливість з’явилася для клієнтів «Домашнього Інтернету» в 130 містах України, причому знижки та бонуси надаються всім клієнтам, незалежно від їх абонентського «стажу». Щоб скористатися цією пропозицією абоненту «Домашнього Інтернету» необхідно в системі самообслуговування «Мій Київстар» (https://my.kyivstar.ua/tbmb/login/show.do) вибрати функцію «Обмін бонусів на знижки». Після цього абонент отримає код знижки, який він повинен назвати в пункті продажу мережі «Фокстрот» при здійсненні покупки. Термін дії коду — 3 місяці з моменту його отримання. Абонент може обмінювати бонуси на знижки 1 раз у 7 днів. Детально про партнерську програму та правила обміну бонусів на знижки дивіться на сторінці: www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/ Партнерська програма лояльності діє на постійній основі. Перелік партнерів програми буде надалі постійно збільшуватись. «Київстар» завжди надає клієнтам більше можливостей і прагне робити їх обслуговування зручним і комплексним. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Kyivstar GSM (https://favor.com.ua/en/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Web: http://www.kyivstar.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/6588.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: December 6, 2011