“Favorites of Success” logo «Київстар» впроваджує програму лояльності для клієнтів «Домашнього Інтернету»
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» впроваджує програму лояльності для клієнтів «Домашнього Інтернету»
  
«Київстар» впроваджує програму лояльності для клієнтів «Домашнього Інтернету»

«Київстар» оголошує про старт партнерської програми лояльності для клієнтів «Домашнього Інтернету». Тепер всі клієнти після сплати рахунку можуть отримувати спеціальні знижки при купівлі різних товарів і послуг. Першим партнером програми стала мережа супермаркетів побутової техніки «Фокстрот», де клієнтам «Домашнього інтернету» надається 100 гривень знижки з кожних 1000 гривень вартості покупки.

Користуватися «Домашнім Інтернетом» стало ще вигідніше. Відтепер для клієнтів послуги діє партнерська програма лояльності, за якою вони можуть обмінювати бонуси, отримані за оплату щомісячних рахунків, на знижки при купівлі товарів та послуг компаній-партнерів програми. За умовами тарифних планів «Домашнього Інтернету» клієнтам щомісячно нараховується від 50 до 140 бонусів — еквівалентно сумі щомісячного обов’язкового платежу. Досі клієнтам надавалась можливість переводити такі бонуси на мобільні телефони «Київстар» і DJUICE. Відтепер у клієнтів з’явилися нові можливості — обмінювати бонуси на знижки в магазинах-партнерах.

Першим партнером програми стала мережа супермаркетів побутової техніки «Фокстрот». Тут клієнтам «Домашнього Інтернету» надається знижка 100 гривень з кожної 1000 гривень вартості покупки, здійсненої в будь-якому з магазинів мережі.

Директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку Віталій Ворожбит:

«Подібні програми в «Київстар» до цих пір були доступні тільки для корпоративних клієнтів і лояльних користувачів мобільного зв’язку. Тепер така можливість з’явилася для клієнтів «Домашнього Інтернету» в 130 містах України, причому знижки та бонуси надаються всім клієнтам, незалежно від їх абонентського «стажу».

Щоб скористатися цією пропозицією абоненту «Домашнього Інтернету» необхідно в системі самообслуговування «Мій Київстар» вибрати функцію «Обмін бонусів на знижки». Після цього абонент отримає код знижки, який він повинен назвати в пункті продажу мережі «Фокстрот» при здійсненні покупки. Термін дії коду — 3 місяці з моменту його отримання. Абонент може обмінювати бонуси на знижки 1 раз у 7 днів.

Детально про партнерську програму та правила обміну бонусів на знижки дивіться на сторінці: www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/

Партнерська програма лояльності діє на постійній основі. Перелік партнерів програми буде надалі постійно збільшуватись.

«Київстар» завжди надає клієнтам більше можливостей і прагне робити їх обслуговування зручним і комплексним.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Phone: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Web:
https://favor.com.ua/en/article/6588.html