Через падіння продажів багато автовиробників йдуть на зниження цін. На початку жовтня першими про своє бажання знизити ціни заявили знизити ціни заявилив "Кіа Моторс Україна". В деяких випадках покупцям корейських автомобілів можна було отримати знижку на 10 тисяч гривень. Своє рішення дилер пояснив бажанням рухатися в руслі світових тенденцій, де спостерігалося значне падіння цін на нові автомобілі, пише «Дело» (http://delo.ua/news/91142/). Майже одночасно про зниження цін на свої автомобілі заявили в Ford, надавши потенційним покупцям знижки розміром до 25 тисяч гривень. Складніше ніж іншим в даній ситуації довелося представникам преміум-класу. Продажі люксових автомобілів істотно знизилися в світлі зростаючої популярності бюджетних і б/в машин через брак достатньої кількості коштів у потенційних покупців нових авто. Щоб якось зреагувати на стрімке зниження попиту на автомобілі класу люкс, компанія Porsche запропонувала знижку на всі автомобілі модельного ряду у розмірі 9%. Якщо врахувати ціну самих машин, то дисконт виявився більш ніж істотним. Наприклад, Porsche Cayenne Turbo подешевшав одразу на 11 тисяч євро. Також не стали утримувати на попередньому рівні ціни більшість японських автовиробників — Suzuki, Mitsubishi, Subaru і Toyota майже одночасно зробили свої автомобілі доступнішими. Так, наприклад, компанія «Торговий дім «НІКО» оголосила про збереження колишніх цін на весь модельний ряд автомобілів Mitsubishi в доларах США з конвертацією в гривню по поточному курсу Національного банку України. Як запевняють в компанії, оплата при придбанні автомобіля Mitsubishi в офіційній дилерській мережі продовжує проводитися на основі офіційного курсу, встановленого НБУ. У даній ситуації, з урахуванням значної різниці між офіційним і міжбанківським курсом гривні по відношенню до долара США, покупець автомобіля Mitsubishi зможе заощадити до 10% вартості автомобіля. Першими ж відреагували на значні коливання курсу долара в компанії «Рено Україна», де не почали лукавити і з 7 жовтня відкорегували ціни на весь модельний ряд. Розрив між старими і новими цінами виявився не таким значним, як у Porsche, але все таки на купівлі автомобіля Renault Symbol українські покупці могли заощадити 500 американських доларів. Крім того, кампанію зі зниження цін почали продавці китайських автомобілів, ціна яких іноді і так здавалася нереально низькою. Наприклад, седан Chery Elara став доступнішим більш ніж на 8,2 тисяч гривень, а позашляховики Landwind втратили в ціні до 5 тисяч гривень. Втім, як обіцяють фінансисти, все ще попереду. Найближчим часом кредитних грошей у населення не додасться, а, як відомо, саме вони були основним джерелом придбання нових автомобілів. Крім того, зазвичай в осінній період автовиробники бажають максимально позбавитися від автомобілів поточного модельного року і замінити їх новими, що також може відбитися на відпускних цінах на машини. Тому українським автоаматорам найближчим часом, можливо, варто чекати ще однієї хвилі зниження цін на нові автомобілі. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/663.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: October 28, 2008