1 березня в телеефірі країни з’явився новий екшн-ролик від DJUICE (http://www.youtube.com/watch?v=wgFeyutVlQ8) на підтримку тарифного плану «5+0», який пропонує абонентам спілкуватися за унікальною формулою: 0 копійок — вартість хвилини дзвінка на номери DJUICE, 5 копійок — вартість хвилини дзвінка на всі інші напрямки. Дія нового відео DJUICE (http://www.youtube.com/watch?v=wgFeyutVlQ8) відбувається у жахливій тюрмі Нулькатрас, де в’язні мусять багато платити за спілкування із зовнішнім світом. Але DJUICE руйнує це замкнене коло і пропонує вихід — тарифний план «5+0». Для зйомок ролика було збудовано масштабні декорації в кращих голлівудських традиціях. Знімальній групі довелося працювати в нелегких умовах, адже зйомки відео відбувалися в період лютих морозів. Однак спільне прагнення зробити суперролик тримало всіх у тонусі і врешті подолало природні перешкоди. Над роликом працювала австрійська команда — режисер Марко Калантарі та оператор Томас Кієннаст, відомі глядачам за попереднім роликом (http://www.youtube.com/watch?v=2QtTFPSaCaM&feature=g-all&context=G2b417e1FAAAAAAAADAA) для тарифного плану «5+0». Бренд-менеджер торгової марки DJUICE Олександра Пасічник: «Найскладнішим у процесі було знайти відповідну локацію. Адже тюрми, що існують, не дозволяють проводити зйомки в їх приміщеннях. Тому ми вирішили збудувати все з нуля. І після цього завдяки унікальному режисеру та професійній команді якісно зробили роботу. Стосовно самого тарифу «5+0» – це дуже вигідна пропозиція, тому новим креативом ми ще раз хочемо підкреслити його переваги». Історію втечі з Нулькатрасу (http://www.youtube.com/watch?v=wgFeyutVlQ8), а також відео про те, як створювався унікальний ролик (http://www.youtube.com/watch?v=T_5-dufUH4s) із залученням грандіозних декорацій, можна переглянути на офіційному каналі DJUICE (http://www.youtube.com/user/DjuiceUkraine). За умовами тарифного плану «5+0» встановлено спеціальний тариф 0 коп./хв. на вихідні дзвінки на номери DJUICE, а кількість хвилин для розмов необмежена. Крім того, абоненту щодня нараховується 100 хвилин для дзвінків на номери «Київстар» і 30 хвилин для дзвінків на номери інших мереж мобільного і фіксованого зв’язку України за спеціальним тарифом 5 коп./хв., а також 5 Мб безкоштовного GPRS-трафіку для вільного доступу до мережі інтернет. Тарифні хвилини і мегабайти надаються в рахунок абонентної плати. Списання кожної хвилини, наданої в межах щоденного обсягу тарифних хвилин, відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови. Термін дії тарифних мегабайтів і тарифних хвилин – до кінця доби, протягом якої їх було нараховано. Перевірити залишок тарифних хвилин і тарифних мегабайт можна за допомогою USSD запиту *112#. Абоненти DJUICE і «Київстар» можуть змінити свій тарифний план на новий «5+0», зателефонувавши за коротким номером 477*4 або в системі самообслуговування «Мій DJUICE» на сайті www.my.djuice.ua. Усі тарифи наведено з урахуванням ПДВ, додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Посилання з теми: · Офіційний канал DJUICE Ukraine на YouTube (http://www.youtube.com/user/DjuiceUkraine) · DJUICE Music на Twitter (http://twitter.com/djuicemusic) · Група DJUICE ВКонтакте (http://vkontakte.ru/djuiceua) · Сторінка DJUICE на Facebook (http://www.facebook.com/djuice.Ukraine) · DJUICE на Wikipedia (http://ru.wikipedia.org/wiki/Djuice) Довідка про бренд: DJUІCE — унікальний молодіжний бренд у телекомунікаційній системі України. DJUІCE пропонує найкращу музику з усіх куточків планети, найвигідніші тарифи і все, що цікавить молодь! Саме тому DJUІCE обрали вже більше 6,7 млн. українців (станом на 01.02.2012). Уперше DJUІCE з’явився 2002 року у Швеції, а сьогодні він успішно працює в Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. Українську молодь DJUICE об’єднує з 1 вересня 2004 року. www.djuice.ua, www.games.djuice.ua, www.music.djuice.ua, www.starport.com.ua Kyivstar GSM (https://favor.com.ua/en/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Web: http://www.kyivstar.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/7618.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: March 1, 2012