«Київстар» отримав перемогу у міжнародному конкурсі CCG Call Center Awards 2012 «Кришталева Гарнітура» — одразу у двох номінаціях. Центр телефонного обслуговування абонентів оператора вже другий рік поспіль визнається найкращим великим сall-центром у СНД. Також у цьому році сall-центр «Київстар» переміг у номінації «Найкраща стратегія з поліпшення, програма модернізації». Вже третій рік поспіль «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) бере участь у міжнародному конкурсі CCG Call Center Awards «Кришталева Гарнітура» (http://www.callcenterawards.ru/2012) та щоразу перемагає у різних номінаціях. Це найпрестижніший конкурс у галузі контактних центрів на території СНД, заснований спільнотою професіоналів Call Center Guru (http://www.callcenterguru.ru/). У 2012 році сall-центр «Київстар» номінувався у двох категоріях — «Найкращий великий контактний центр» та «Найкраща стратегія з поліпшення, програма модернізації». Спочатку компанія вийшла до шорт-листу конкурсу, а у фінальному турі — отримала перші місця одразу в обох номінаціях. Кращим великим сall-центром «Київстар» визнається вже другий рік поспіль. При оцінюванні номінантів у цій категорії журі враховує, перш за все, хороші умови праці для персоналу та показники з якості обслуговування клієнтів. Перше місце серед програм модернізації та стратегії сall-центр «Київстар» отримав за успішне втілення проекту з розвитку каналу активних продажів послуг. У цьому році на конкурс були подані 223 заявки з 7 країн, у номінаціях брали участь понад 100 компаній. Складаючи рейтинги, журі також оцінювало роботу call-центрів за такими факторами: ефективні процеси управління персоналом, комфортна екосистема, позитивний вплив роботи call-центру на компанію в цілому та чітке розуміння його ролі в бізнесі та інші. Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін: «2011 рік видався насиченим — як для усієї компанії, так й для нашого департаменту. Ми здійснили об’єднання з «Beeline-Україна», в результаті чого ресурси сall-центру були посилені за рахунок підрозділу у Черкасах. Ми регулярно отримуємо схвалення від наших клієнтів щодо якості консультаційних послуг. Але для кожного спеціаліста call-центру також важливе визнання і професійної експертної спільноти. Третій рік поспіль ми отримуємо це визнання завдяки участі у конкурсі «Кришталева Гарнітура». Я переконана, що перемога цього року надихне нас на нові досягнення та стане прикладом високих стандартів обслуговування для інших компаній». У попередні роки «Київстар» вигравав на конкурсі CCG Call Center Awards «Кришталева Гарнітура» у наступних номінаціях: 2010 рік — «Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів» та «Найкращий call-центр для роботи» (http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=12580), 2011 рік — «Найкращий великий контактний центр» (http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=16567). «Київстар» надає найкращі умови для роботи співробітників та сервісу — для клієнтів. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Конкурс «Кришталева Гарнітура» Конкурс «Кришталева Гарнітура» Call Center Guru Call Center Awards був заснований у 2005 році (Москва). Запроваджений спільнотою професіоналів Call Center Guru та проводиться при підтримці Національної асоціації контактних центрів. Брати участь у конкурсі можуть call-центри та оператори зі всього СНД, незалежно від розмірів організації та профілю бізнесу, який call-центр обслуговує. Кожен рік у конкурсі беруть участь більше 100 компаній, у 2012 кількість номінантів склала 223. Серед переможців переважають call-центри великих операторів зв’язку в різних регіонах Росії та в Україні. Журі конкурсу складається з топ-менеджерів call-центрів, бізнес-тренерів й консультантів з Росії, України, Казахстану з досвідом роботи від 11 до 20 років. Журі оцінює управління персоналом call-центру та організацію роботи; задоволеність персоналу своїм робочим місцем, рівнем підготовки співробітників, роботу команд, змін або окремих операторів, орієнтованість на клієнта, шляхи покращення роботи, впровадження нових технологій, способи оцінки ефективності роботи, вплив call-центру на бізнес та ін. Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Kyivstar GSM (https://favor.com.ua/en/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Web: http://www.kyivstar.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/7873.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: March 22, 2012