24 квітня співробітники «Київстар» та миколаївські журналісти провели екологічну акцію «Поділись любов’ю до Миколаєва». На честь 223-річчя міста корабелів волонтери висадили 223 саджанця акації. Компанія «Київстар» протягом чотирьох років реалізує соціальні проекти, спрямовані на благоустрій та збереження місць сімейного відпочинку жителів Миколаєва. Волонтери «Київстар» – співробітники Миколаївського відділення компанії та журналісти місцевих регіональних ЗМІ взяли участь в акції з благоустрою вул. Чкалова й висадили в центральній частині міста 223 саджанця акації – символу Миколаєва. Начальник відділення «Київстар» у м. Миколаєві Геннадій Романюк: «Ми назвали нашу акцію «Поділись любов’ю до Миколаєва» невипадково, адже ми хочемо внести свій посильний вклад у благоустрій та озеленення нашого міста. Акація є одним з визнаних символів Миколаєва, а період її цвітіння, без перебільшення, є святом для більшості городян. Сьогодні співробітники «Київстар» разом з журналістами в ході акції поділилися з рідним містом часточкою себе, продемонструвавши свою любов до Миколаєва». Учасник акції, кореспондент «ТКР «МАРТ» Марина Михайлівська: «Саджати дерева – це означає сіяти добро. Вважаю, що в своєму житті кожна людина повинна посадити принаймні одне дерево, а ще краще декілька. Я із задоволенням приєдналася до акції «Поділися любов’ю до Миколаєва», ініційованої «Київстар». Три роки поспіль, спільно із співробітниками телеком оператора, миколаївські журналісти беруть активну участь у благоустрої міста, і не на словах, а на ділі демонструють свою любов до нашого рідного міста. Тільки спільною турботою наш Миколаїв може стати затишніше». Нинішня акція у Миколаєві – одна із серії екологічних ініціатив «Київстар». «Київстар» запрошує публікувати фото найцікавіших місць України на онлайн-порталі iloveukraine.com.ua Довідка про «Київстар» «Київстар» – оператор телекомунікацій №1 в Україні. Надає послуги мобільного зв’язку, мобільного та фіксованого інтернету (на базі технології FTTB), найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Покриття фіксованого інтернету є у 138 містах України. ПрАТ «Київстар» входить до складу групи компаній VimpelCom Ltd. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Загальна клієнтська база становить близько 25 млн. абонентів. Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua |