«Київстар» підготував мережу мобільного зв’язку та канали обслуговування клієнтів до прийому іноземних гостей, які прибудуть на Європейський чемпіонат з футболу. Оператор розширив ємність мережі на об’єктах, що будуть застосовані під час матчів. Також «Київстар» посилює call-центр та мережу центрів обслуговування абонентів співробітниками зі знанням англійської мови. Цього літа під час проведення Європейського чемпіонату з футболу очікується наплив іноземних гостей до України. «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) посилив ємність мережі на об’єктах, пов’язаних з проведенням матчів, та підготував власні канали обслуговування до контактів з іншомовними клієнтами. Мережі мобільного та фіксованого зв’язку Підготовку мережі до активності футбольних фанів «Київстар» розпочав ще у 2011 році. Оператор провів планові роботи з розширення та модернізації мережі та перевірив якість на тих об’єктах, які будуть брати участь у заході — стадіонах, аеропортах, готелях, основних транспортних магістралях та фан-зонах. Всі стадіони, де відбудуться матчі чемпіонату, оснащені мобільним зв’язком «Київстар». Для цього оператор встановив додаткові базові станції та локально використав спеціальну систему DAS (distributed antenna system). Впровадженні рішення вже були протестовані під час матчів, коли навантаження на мережу на стадіонах зростало у кілька разів. У 2011 році «Київстар» ввів в експлуатацію близько 40 базових станцій уздовж основних трас, що будуть використовуватися для переїздів вболівальників. Також протягом 2009-2011 років була реалізована програма із забезпечення покриттям готелів і бізнес-центрів. Тільки за минулий рік було втілено близько 20 таких проектів. У минулому році «Київстар» збільшив пропускну здатність власних міжнародних і магістральних каналів для забезпечення передачі даних. Обслуговування клієнтів В усіх великих центрах обслуговування абонентів «Київстар» в містах-мільйонниках є співробітники зі знанням іноземних мов — близько 20-30%. Під час чемпіонату відбудеться перерозподіл наявних фахівців зі знанням іноземних мов в центри обслуговування міст, де відбудуться матчі, а також в центри біля великих інфраструктурних об’єктів. До речі, система електронних черг у центрах обслуговування працює трьома мовами (російською, українською, англійською), що також полегшить комунікацію гостям України. Call-центр «Київстар» має фахівців зі знанням іноземних мов. При зверненні іноземного гостя дзвінок буде обслуговуватись фахівцем зі знанням англійської мови. Під час футбольного чемпіонату штат консультантів зі знанням англійської мови працюватиме за спеціальним графіком. Тарифні пропозиції для гостей країни Спеціально для гостей, які приїдуть в Україну, «Київстар» пропонує тарифний план «Я на морі» (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/tariffs/international/on_sea/), з вигідними економними тарифами: для дзвінків до Росії — 5 копійок/хв., в країни Європи та СНД — 1 грн./хв. (з першої по третю хвилину розмови). Спілкування між абонентами цієї тарифної пропозиції не тарифікується. Тариф містить послугу «Інтернет без меж» (http://www.kyivstar.ua/mm/mobile_internet/phone/tariffs/internetwithoutlim/), яка передбачає користування безлімітним інтернетом протягом дня всього за 1 грн. Стартові пакети з тарифом «Я на морі» містять опис англійською мовою і реалізовуються в усіх доступних точках продажів. Тарифи вказані з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua Kyivstar GSM (https://favor.com.ua/en/company/kyivstar/) Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110 Web: http://www.kyivstar.ua ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/article/8871.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: May 27, 2012