“Favorites of Success” logo У 1 кварталі 2012 р. «Київстар» збільшив абонбазу «Домашнього Інтернету» на 16%
© FAVOR.com.ua
 
У 1 кварталі 2012 р. «Київстар» збільшив абонбазу «Домашнього Інтернету» на 16%
  
У 1 кварталі 2012 р. «Київстар» збільшив абонбазу «Домашнього Інтернету» на 16%

«Київстар» повідомляє про значний ріст кількості клієнтів і доходів у сегменті широкосмугового інтернету для домогосподарств. Станом на 1 квітня 2012 року послугою «Домашній Інтернет» користувалось понад 460 тисяч клієнтів, що на 16% більше, ніж у грудні 2012 року. Дохід від «Домашнього Інтернету» за 1 квартал 2012 року склав 58 млн. грн. Це на 25% більше, ніж за останній квартал 2011 року.

«Київстар» завершив перший квартал 2012 року в сегменті широкосмугового інтернету для домогосподарств зростанням кількості клієнтів і доходів. На 1 квітня 2012 року послугою «Домашній Інтернет» користувалися понад 460 тисяч клієнтів. Це на 16% більше, ніж у грудні 2011 року, коли до фіксованого інтернету «Київстар» було підключено 396 тисяч клієнтів.

У січні-березні 2012 року «Київстар» продовжував розвивати додаткові послуги, які роблять користування інтернетом більш комфортним і зручним. Так, кожен третій новий клієнт «Домашнього Інтернету» підключає послугу «Роутер». Ця послуга дає можливість створити у квартирі Wi-Fi-мережу і користуватись інтернетом без дротів. Клієнт, сплативши 200 грн. за підключення послуги, отримує у своє користування Wi-Fi-роутер і, як додаткову перевагу, 20 грн. знижки на абонентну плату протягом десяти місяців. Користуються попитом і додаткові послуги, які дають можливість клієнтам «Домашнього Інтернету» збільшувати швидкість прийому і передачі даних без зміни тарифного плану.

У 1 кварталі 2012 року доходи від бізнесу «Київстар» у сегменті широкосмугового домашнього інтернету зросли на 82% порівняно з тим же періодом 2011 року. Порівняно з 4 кварталом 2011 року доходи зросли на 25%. Загалом за перші три місяці 2012 року «Домашній Інтернет» приніс компанії 58 млн. грн. доходу.

Директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку Віталій Ворожбит:

«Все більше домогосподарств України надають перевагу зв’язку за технологією FTTB, за якою майбутнє великих мереж широкосмугового проводового інтернету. На сьогодні «Київстар» – лідер розвитку цього сегменту із найбільшим приростом нових клієнтів. Наші клієнти отримують цілий комплекс послуг: надвисоку швидкість, бонуси, які можна використовувати для мобільного зв’язку, цілодобову консультаційну підтримку, якісний і надійний сервіс, зручні додаткові послуги і партнерські програми».

У 2 кварталі 2012 року «Київстар» планує зосередитись на розвитку пропозицій «Домашнього Інтернету» і ще більшому задоволенні потреб клієнтів. Так, нещодавно були запроваджені нові тарифні плани із підвищеною на 50% швидкістю доступу. Клієнтам були запропоновані послуги, що дають можливість максимально збільшувати швидкість інтернету залежно від часу доби. Також клієнти можуть безкоштовно тестувати інтернет на швидкості до 100 Мбіт/с.

«Домашній Інтернет» – швидкісний доступ у Всесвітню мережу, що надається на базі інноваційної технології FTTB (Fiber To The Building – оптика до будинку). Наразі послуга доступна клієнтам у 138 містах України. До міських волоконно-оптичних мереж, побудованих «Київстар», вже підключено понад 47 тисяч багатоповерхівок, де мешкає близько 5 мільйонів сімей.

«Київстар» демонструє високі досягнення у мобільному і фіксованому зв’язку, забезпечуючи клієнтів послугами найкращої якості.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Phone: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Web:
https://favor.com.ua/en/article/8888.html