ТМ «Щедро» у черговий раз підтвердила статус новатора серед українських торгових марок, розпочавши у травні поточного року виготовлення інноваційних та популярних смаків соусної продукції. Наприкінці весни асортимент ТМ «Щедро» суттєво розширено інноваційними, а також популярними світовими та європейськими смаками. Компанія з радістю представила українським споживачам та гурманам всі шість новинок. Кетчуп «Барбекю» від ТМ «Щедро» з приємним димним ароматом та гострий мексиканський соус «Сальса вогняна» на цільномелених спеціях є інноваційними смаками серед українських торгових марок! Представлені ці новинки спеціально до сезону пікніків. Їх рецептуру розроблено до м’ясних страв, які приготовані на відкритому вогнищі, грилі чи духовці. Унікальні смаки від «Щедро» у повній мірі розкривають аромат страви, підкреслюють та збагачують її смак. Спеціально для українських споживачів асортимент торгової марки розширено популярними не тільки в Україні, але й у всьому світі, смаками: кетчуп «Супертоматний» з підвищеною концентрацією томатів у складі, помірно гострий червонийсоус «Аджика домашня» на цільномелених спеціях, білий соус «Грибний» зі шматочками справжніх грибів та цибулі. Ще одна новинка від ТМ «Щедро» – пікантна гірчиця «Французька», виготовлена з добірних цільних зернят чорної гірчиці-рослини. На сьогодні асортимент соусної продукції ТМ «Щедро» задовольняє смакові та гастрономічні потреби найвимогливіших покупців та гурманів.