За кращу побудову комунікацій з клієнтами у соціальних мережах сторінка «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/vl/mm/) у Facebook отримала Гран-прі конкурсу «Краще корпоративне медіа України 2012» (http://www.acmu.com.ua/banners/89/), організатором якого є Асоціація Корпоративних Медіа України. Загалом, за підсумками конкурсу, «Київстар» став володарем п’яти нагород у різних номінаціях: Гран-прі «Сторінка компанії у Facebook» із сторінкою facebook.com/kyivstar (http://www.facebook.com/kyivstar), Гран-прі «Електронне видання» та «Корпоративне видання категорій b2b» з проектом «Київстар Бізнес» Дайджест» (http://www.digest.kyivstar.ua/), ІІ місце у номінації «Корпоративний річний звіт» та ІІІ місце у номінації «Корпоративний календар» з календарем «Нам 15 років». Спільнота компанії у мережі Facebook – facebook.com/kyivstar (http://www.facebook.com/kyivstar) – наразі налічує більше 24 тисяч відвідувачів. Сторінку було зареєстровано у жовтні 2010 року. Спочатку вона служила майданчиком, на якому компанія ділилася своїми останніми новинами, а з весни 2012 року стала використовуватися для проактивного діалогу з журналістами та клієнтами «Київстар». Амбіційна мета компанії – обробляти 100% постів та запитів відвідувачів сторінки. «Сторінка «Київстар» у Facebook – це доказ того, що «Київстар» є прозорою та відкритою компанією, яка турбується про всіх своїх клієнтів. Ми дуже пишаємося тим, що наша робота у цьому напрямку заслужила високу оцінку професійної спільноти», – зазначає Жанна Пархоменко, директор з корпоративних зв’язків компанії «Київстар». 15 листопада у Facebook з’явилася сторінка для діалогу з читачами на тему «Домашній Інтернет Київстар» (https://www.facebook.com/KyivstarInternet). Зокрема, тут реалізовано спеціальну функцію для зв’язку зі службою підтримки компанії, за допомогою якої будь-хто з відвідувачів може отримати відповідь від «Київстар» на запитання щодо користування послугою «Домашній Інтернет» від «Київстар». Усі відповіді користувачі сторінки отримують протягом 3 годин. За звання кращих у конкурсі «Краще корпоративне медіа України» змагалися 128 корпоративних проектів у 14 категоріях: «Корпоративний блог», «Корпоративний портал», «Електронне видання», «Корпоративний сайт», «Книга-дайджест», «Річний звіт», «Електронне корпоративне видання», «Банківська платіжна картка», «Корпоративна газета», «Корпоративне видання b2b», «Журнал для клієнтів», «Журнал для співробітників», «Корпоративний фільм», «Корпоративний календар». «Київстар» не вперше отримує нагороди у конкурсі «Краще корпоративне медіа України». Минулого року проекти компанії було визнано кращими одразу у трьох з 14 категорій (http://www.kyivstar.ua/kh/press_center_new/reporters/releases/?id=23644). Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/11393.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: November 20, 2012