“Favorites of Success” logo Кожен п’ятий українець використовує цифровий контент «Київстар»
© FAVOR.com.ua
 
Кожен п’ятий українець використовує цифровий контент «Київстар»
  
Кожен п’ятий українець використовує цифровий контент «Київстар»


«Київстар» відзначає стрімке зростання послуг мультимедіа: за останні 5 років доходи від цього напрямку виросли більше ніж в 2 рази, а проникнення послуг — у 5,5 разів. Така тенденція пояснюється різноманітністю послуг, доступною ціновою моделлю та пропозицією великої різноманітності ліцензійного контенту.

Послуги мультимедіа — один з найважливіших драйверів зростання бізнесу «Київстар». За 5 років доходи від мультимедіа виросли в більше ніж в два рази. Так, за 1-3 квартали 2012 року дохід від таких послуг склав 513 млн грн. Ще п’ять років тому — в 2007 році — він становив лише 270 млн грн.

За 9 місяців 2012 року цифровим контентом «Київстар» скористалося 9,2 млн абонентів — кожен п’ятий житель України. У 2007 році таких клієнтів було лише 1,7 млн. За 5 років кількість користувачів мультимедіа виросла в 5,5 разів.

Клієнти збільшили споживання та кількість замовлень цифрового контенту. Замовлення Ді-джинглів збільшилися в 18 разів — з 2 млн у 2007 році до 37,7 млн у 2012 році. А скачування ігор та музичних треків зросло в 12 разів — з 2,1 млн до 26,4 млн.

Таких досягнень у цифровому контенті «Київстар» дійшов завдяки розвитку лінійки послуг, революційній ціновій моделі, інноваційним підходам у роботі з правовласниками та технологічними партнерами. «Еволюція цифрового контенту, пристроїв, інтерфейсів вимагає інноваційних підходів від операторів мобільного зв’язку. Тому ми стали відкривати віртуальні супермаркети музики, ігор, програм, відео, кінофільмів, де абоненти «Київстар» можуть швидко та без клопоту отримати мультимедійний контент, який їх цікавить, — коментує тенденцію Олексій Киреєв, директор з розвитку продуктів та нового бізнесу «Київстар». — Наші пропозиції вигідно відрізняються від схожих на ринку. Це 100% ліцензійний контент, унікальна модель підписки, оплата з мобільного рахунку, відсутність плати за інтернет-трафік, ніяких обмежень за кількістю завантажень, зручна автоматична авторизація, можливість завантаження контенту в один клік і, звичайно ж, відмінний асортимент, який постійно оновлюється».

Так, у 2012 році компанія вивела на ринок  низку унікальних пропозицій для мобільного та фіксованого зв’язку, перший український магазин додатків App Club, «Відео Клуб», «Мобільна газета». Найближчим часом також з’являться книжковий портал (e-reading) та відеопортал для «Домашнього Інтернету». Дані послуги доповнили вже давно відомі сервіси компанії, як «Ді-Джингл», музична підписка, музичний портал для молодих виконавців Djuice Music Drive тощо.

«Київстар» впровадив практику прямих угод із зарубіжними та вітчизняними правовласниками, відмовившись від послуг посередників. Якщо в 2005 році компанія співпрацювала більш ніж з 100 контент-агрегаторами, то сьогодні весь цифровий контент для «Київстар» постачають більше 50 прямих правовласників та видавців, серед яких світові музичні бренди Universal Group, Sony, EMI, Warner Bros. і найбільші ігрові паблішери Gameloft, Electronic Arts, Glu та інші.

«Київстар» першим серед операторів мобільного зв’язку України перейшов від продажу контенту по одиниці до ціновій моделі безлімітного підписки. Підключивши щотижневу підписку на ігри, музику, чи відео, клієнти можуть скачувати цифровий контент без обмежень, при цьому плата за інтернет-трафік не справляється. З моменту впровадження щотижневої підписки на цифрову музику завантажено поштучно лише лише 0,9 млн треків, а за підпискою — 14,8 млн треків. З переходом на принцип підписки на ігровий контент в червні 2011 року поштучно було завантажено 1,8 млн ігор, а за підпискою — 11 млн ігор.

«Київстар» пропонує інноваційні мультимедіа-послуги, затребувані серед користувачів.

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

https://favor.com.ua/en/blogs/11765.html