«Київстар» та Львівська міська рада завершили реалізацію проекту «Туристичне ознакування Львова», покликаний допомогти туристам більше дізнатися про історію архітектурних пам’яток Львова. У рамках проекту на визначних пам’ятках міста було встановлено 20 туристично-інформаційних таблиць єдиного зразка з короткою інформацією про пам’ятку українською та англійською мовами. Проект «Туристичне ознакування Львова» здійснювався за спільною ініціативою «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/kr/) та управління туризму Львівської міської ради, підтриманою та затвердженою рішенням Львівського міськвиконкому. Він є продовженням роботи, яка стартувала у 2009 році проектом «Створення туристично-інформаційної інфраструктури Львова», що був здійснений у рамках Програми добросусідства TACIS «Польща-Білорусь-Україна». Перелік пам’яток для маркування визначала спеціальна робоча група, до складу якої входили міські фахівці туристичної галузі, львовознавці та представники влади. Автором текстів таблиць є відомий львівський історик Ілько Лемко. Серед об’єктів, що отримали нове інформативне маркування, – ансамбль собору св. Юра (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80_%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%AE%D1%80%D0%B0), Львівський національний театр опери та балету ім. Соломії Крушельницької (http://opera.lviv.ua/), музей Пінзеля (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9_%D1%81%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%BF%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D0%9F%D1%96%D0%BD%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8F), Львівська галерея мистецтв (http://lvivgallery.org/), палац Потоцьких (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%86_%D0%9F%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_(%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2)), міська Ратуша (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%88%D0%B0), Личаківський цвинтар (http://lviv-lychakiv.ukrain.travel/), будинки Львівського національного університету (http://www.franko.lviv.ua/) ім. Івана Франка та Будинок Вчених (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA_%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%85_(%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2)), міський Арсенал (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%BB_(%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2)) та Порохова вежа (http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B0), а також дві пам’ятки початку ХХ століття, що були реставровані коштом «Київстар» у 2007-2008 роках – Будинок з лицарями (http://www.walowa11.lviv.ua/uk/) (вул. Валова, 11) та будинок книговидавців Губриновичів (http://archive.wz.lviv.ua/articles/60474) (вул. Беринди, 1). «Проект «Туристичне ознакування Львова» є логічним продовженням системи міського туристичного ознакування, яка була реалізована в рамках програми транскордонної співпраці «Створення туристично-інформаційної інфраструктури у Львові», — розповідає начальник управління туризму Львівської міськради Надія Радіоненко. — Нові інформаційні таблиці на об’єктах виконані за європейською практикою та стилістично відповідають існуючій системі ознакування: на них використовуються ті ж піктограми об’єктів, що на картах-схемах міста. Проект розраховано на туристів, які знайомляться зі Львовом самостійно. Окрім того, таблиці допоможуть львів’янам дізнатись більше про історичні пам’ятки свого міста». «Ми в «Київстар» підтримали пропозицію міської влади та долучилися до реалізації проекту «Туристичне ознакування Львова», аби допомогти не тільки численним гостям, а й львів’янам більше дізнатися про історію архітектурних перлин нашого міста, – говорить Віктор Гальчинський, менеджер зі зв’язків з громадськістю Львівської філії «Київстар». – Наш спільний проект допоможе більше дізнатися про цікаві моменти історії пам’яток, які формують історичне обличчя Львова, а також стане чудовим подарунком місту, яке ми любимо». «Київстар» постійно бере активну участь у соціальному та громадському житті міст України. У 2011 році були відкриті арт-об’єкти «Закохане серце» (https://www.facebook.com/Odessa.Loving.HEART) в Одесі та «Сімейна лавка» (http://gorod.dp.ua/news/72715) в Дніпропетровську, а також відновлений «Квітковий годинник» у Львові (http://reporter-ua.com/2012/09/28/fotoreportazh-v-zaporozhe-otkryli-unikalnuyu-alleyu-kovannykh-kartin-kotoruyu-vnesli-v-kn). У 2012 року в Запоріжжі з’явилася арт-алея «Запоріжжя — місто, що надихає» (http://reporter-ua.com/2012/09/28/fotoreportazh-v-zaporozhe-otkryli-unikalnuyu-alleyu-kovannykh-kartin-kotoruyu-vnesli-v-kn), присвячена головним історичним подіям і визначним пам’яткам, в Кіровограді була встановлена арт-інсталяція «Відкрите серце» (http://www.kyivstar.ua/ru/kr/press_center_new/news/?id=29324) — символ любові до рідного міста і Україні. А символ Івано-Франківська — міська Ратуша (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=27004) — засвітився кольоровими вогнями завдяки ілюмінації, яку до 350-річного ювілею міста подарував «Київстар». «Київстар» втілює корисні для суспільства проекти. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/11864.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: December 20, 2012