За підсумками 2012 року кількість домогосподарств, підключених до широкосмугового інтернету від «Київстар», перевищила 613 тисяч, що на 54% більше, ніж у 2011 році. Зростання підключень стало можливим завдяки збільшенню в середньому на 50% швидкості доступу в нових тарифах, поліпшенню якості послуги та технічному розвитку мережі. У 2012 році «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) значно збільшив абонентську базу «Домашнього Інтернету» (http://www.kyivstar.ua/dn/home-internet/tariffs/) — на 54% порівняно з 2011 роком, до 613 тисяч домогосподарств. За даними досліджень аналітичної компанії E&C, минулого року «Київстар» підключив найбільшу кількість нових клієнтів серед усіх провайдерів України. У 2012 році «Київстар» збільшив виручку від «Домашнього Інтернету» на 74%, до 275 млн грн. Середній дохід (ARPU) в 4-му кварталі 2012 року склав 47,2 грн — на 8% більше порівняно з аналогічним періодом 2011 року. Як пояснює в. о. директора з маркетингу «Київстар» Віталій Ворожбит, у 2012 році компанія зміцнила лідерство у зростанні на ринку широкосмугового інтернету. «Це стало можливим завдяки систематичній роботі щодо підвищення якості, покращення тарифних пропозицій, турботи про клієнтів та рівня обслуговування, – розповідає він. – Для досягнення цих цілей ми в 2012 році інвестували в бізнес фіксованого зв’язку 313 млн грн, значна частина цих інвестицій була спрямована на розвиток послуги «Домашній Інтернет». Так, в 2012 році «Київстар» запропонував користувачам ряд нових продуктових рішень. Це послуга «Центр сімейної безпеки» (http://www.kyivstar.ua/dn/home-internet/service/parental_control/), яка дозволяє швидко та зручно завантажити та встановити пакет програм Microsoft для захисту комп’ютера. Також — оновлена лінійка тарифів «Базовий», «Зручний», «Швидкий», «Вільний» (http://www.kyivstar.ua/dn/home-internet/tariffs/). Швидкість доступу у цих пропозиціях на 50-60% вище, ніж у раніше діючих тарифах. У четвертому кварталі 2012 року відбувся запуск нової тарифної лінійки «Інтернет+відео» (http://www.kyivstar.ua/dn/home-internet/tariffs/). Клієнти цих тарифів отримали необмежений доступ до відеопорталу з ліцензійними фільмами. Для зручності обслуговування було відкрито новий канал комунікацій між клієнтами та експертами компанії — онлайн-чат, який дає можливість у цілодобовому режимі отримувати консультації без дзвінка до інформаційно-довідкової служби. У 2012 році «Київстар» продовжував роботи з розвитку мережі передачі даних, щоб забезпечити стабільну якість інтернету при рості нових підключень. У чотири рази було збільшено ємність інтернет-каналів. На сьогодні загальна ємність міжнародних каналів інтернету мережі «Київстар» перевищує 210 Gbps, а загальна ємність зовнішніх каналів, з урахуванням українських точок обміну трафіком – понад 430 Gbps. З метою поліпшення клієнтського досвіду, здійснено міграцію низки міських волоконно-оптичних мереж, які працювали за застарілим інтернет протоколом VPN, на більш сучасне рішення — IPoE. Це полегшило для клієнтів налаштування послуг інтернету, а також дало можливість легко та просто підключати до домашньої мережі будь-які інтернет-пристрої. «Київстар» продовжив розвиток соціальних проектів «Домашнього Інтернету». Так, у 2012 році компанія надавала допомогу 217 школам України, щодня забезпечуючи їх інтернет-доступом зі швидкістю 10 Мбіт/с, а також допомагала розвитку інтернет-освіти і знань школярів про безпечний інтернет. З цією метою у програму «Безпека дітей в інтернеті» було інвестовано понад 2 млн грн. На сьогодні мережі широкосмугового інтернету «Київстар» побудовані в 138 містах, їх загальна довжина — 10 тисяч км. До волоконно-оптичної мережі «Київстар» підключено понад 47 тисяч багатоквартирних будинків, або 5 мільйонів домогосподарств. Київстар надає послугу «Домашній Інтернет» за технологією FTTB, яка дає можливість розвивати швидкість до 100 Мбіт/с на прийом та передачу даних. 1 за даними Expert & Consulting (E&C) Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/12978.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: March 14, 2013