19 березня Call-центр «Київстар» (http://www.youtube.com/watch?v=Zz-YGM52-Ug) став переможцем найпрестижнішого в СНД професійного конкурсу CCG Call Center Awards «Кришталева гарнітура» (http://callcenterawards.ru/), отримавши нагороду у номінації «Найкращий контактний центр для роботи». Це вже друга нагорода call-центру компанії у даній номінації. За право називатися найкращим контакт-центром для роботи в фіналі конкурсу змагалися «Київстар», «МТС-Україна», «Сбербанк Россия» і російська роздрібна мережа «Enter». В результаті перемогу здобув національний телеком-оператор України – «Київстар». Всього у 2013 році на конкурс було подано 207 заявок від більш ніж 100 контактних центрів із різних країн СНД (http://callcenterawards.ru/blog/%D0%BE%D0%B1%D1%8A%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA-%D1%84%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2-short-list-%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4/). Гарними новинами пізно ввечері 19 березня поділилася Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування «Київстар», яка відвідала церемонію нагородження в Москві: «4-ий рік поспіль ми беремо участь в конкурсі і кожного разу отримуємо найвищі оцінки. При цьому рівень інших конкурсантів є дуже високим, і з кожним роком він тільки зростає. Звичайно, ми пишаємося перемогою, але вона також є для нас мотивацією зробити ще більше». В call-центрі «Київстар» працює більше 1200 операторів, з яких тільки минулого року більше 10% зробили наступний крок у своїй кар’єрі. «Випускниками» call-центру є 36% співробітників маркетингової дирекції компанії і 67% – департаменту тарифів і продуктів. Багато хто з них зараз займають керівні позиції в компанії. Яскравим прикладом є Олексій Киреєв, директор з розвитку бізнесу і нових продуктів «Київстар», який 12 років тому розпочинав свою телеком-кар’єру саме з call-центру. Четвертий рік поспіль сall-центр «Київстар» отримує винагороди «Кришталева гарнітура». У 2013 році дзвінковий центр компанії підтвердив звання «Найкращого контактного центру для роботи», здобуте у 2010 році. У 2012 році компанія була відзначена одразу у двох номінаціях: «Найкраща стратегія з поліпшення, програма модернізації» і вдруге – у номінації «Найкращий великий контактний центр» (http://www.kyivstar.ua/vn/press_center_new/reporters/releases/?id=26164). У 2011 році call-центр «Київстар» був визнаний кращим великим контактним центром (http://www.kyivstar.ua/kr/press_center_new/reporters/releases/?id=16567). У 2010 році Олена Свєтлова привезла з Москви дві нагороди – «Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів» та «Найкращий call-центр для роботи». Подивитися аматорське відео про call-центр «Київстар» можна за посиланням. (http://www.youtube.com/watch?v=Zz-YGM52-Ug) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/13065.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: March 21, 2013