Значне зростання мобільного інтернет-трафіку – на 54% тільки у 2012 році – вимагає від «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/kr/mm/) реагування на бажання клієнтів більше користуватися послугами мобільного інтернету. У 2012 році національний телеком-оператор інвестував 1,8 млрд грн у розвиток інфраструктури мережі. Інвестиції «Київстар» в оновлення мережі є відповіддю на глобальні тенденції телеком-ринку і на постійно зростаючий рівень споживання послуг. За результатами дослідження Ericsson ConsumerLab, присвяченого українському телеком-ринку, 36% населення міст України виходять в Інтернет з мобільного телефону або смартфону. Кількість смартфонів у мережі оператора за останній рік зросла майже в 2 рази. Як результат зростання попиту, обсяг дата-трафіку в мережі оператора за 2012 рік виріс на 54%. Заходи з модернізації та розширення мережі вже дозволили в багатьох регіонах України збільшити швидкість передачі даних в середньому на 8%. Аби розширити ємність мережі і забезпечувати найвищу якість зв’язку, «Київстар» розпочав впровадження комутаційного обладнання нового покоління та перехід на IP-доступ до базових станцій, впровадив програми безперервного моніторингу якості послуг «Домашнього Інтернету» (http://www.kyivstar.ua/kr/home-internet/tariffs/), мобільної мережі та міжнародного роумінгу. Також «Київстар» розпочав заміну обладнання базових станцій на нове, яке підтримує різні стандарти мобільного зв’язку – від 2,5G до LTE. Так, встановлено 6 комутаторів нового типу, які дозволяють оператору ефективніше нарощувати ємність мережі. Для абонентів це означає відсутність перевантажень навіть в «часи пік» і максимальну доступність сервісів. Такі комутатори наразі успішно встановлюються на таких мобільних мережах світу, як T-Mobile (США), Telefonica O2 (Великобританія), Telstra (Австралія) та ін. За 2012 рік було побудовано додатково 800 км волоконно-оптичних ліній зв’язку. Тепер волоконно-оптична мережа «Київстар» має загальну протяжність понад 44 тис. км, з яких близько 21,5 тис. км – магістральних ВОЛЗ. Що стосується розвитку радіомережі, то станом на кінець 2012 року вже понад 150 тис. передавачів працювали для забезпечення зв’язку, а понад 500 базових станцій були переведені на нову технологію Single RAN. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/13225.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: April 2, 2013