“Favorites of Success” logo Київстар» та Львівська міська рада завершили другий етап проекту «Туристичне ознакування Львова»
© FAVOR.com.ua
 
Київстар» та Львівська міська рада завершили другий етап проекту «Туристичне ознакування Львова»
  
Київстар» та Львівська міська рада завершили другий етап проекту «Туристичне ознакування Львова»«Київстар» за підтримки Львівської міської ради завершив реалізацію другого етапу проекту «Туристичне ознакування Львова». Мета проекту – допомогти львів’янам і туристам більше дізнатися про історію визначних архітектурних пам’яток міста. В рамках проекту в період 2012 – 2013 років на львівських кам’яницях встановлено 35 туристично-інформаційних таблиць єдиного зразка українською та англійською мовами, з короткою інформацією про пам’ятку.
Проект «Туристичне ознакування Львова» здійснювався за спільною ініціативою управління туризму Львівської міської ради та компанії «Київстар», підтриманою та затвердженою рішенням Львівського виконкому. Він є продовженням системної роботи, яку було розпочато у 2009 році проектом «Створення туристично-інформаційної інфраструктури Львова», що був здійснений у рамках Програми добросусідства TACIS «Польща-Білорусь-Україна».
Перші інформаційні таблиці було встановлено минулого року на 20 архітектурних пам’ятках міста. У 2013 році реалізовано другий етап проекту – нове інформаційне маркування отримали Латинський та Вірменський катедральні собори, костел Марії Сніжної, готель «Жорж», торговий центр «Магнус», «Поштамт», «Каплиця Боїмів», будинок міської пожежної станції та будинок акціонерного товариства «Дністер», де сьогодні знаходиться міська поліклініка №1. Також інформаційні таблиці з’явилися на будівлях музеїв Львова: Державному природознавчому, музеї етнографії та художнього промислу, музеї-меморіалі «Тюрма на Лонцького», «Палаццо Бандінеллі», музеї Русалки Дністрової та Львівському музеї історії релігії.
Проект «Туристичне ознакування Львова» – ще один крок до створення повноцінної туристичної інфраструктури, якою зможуть користатися кожен гість міста, турист, львів’янин і яка є абсолютно необхідною умовою для підвищення туристичної привабливості українських міст. Проект продовжує набирати силу, адже після встановлення інформаційних табличок, виготовлених з урахуванням європейського досвіду ознакування історичних пам’яток, продовжують надходити запити як від львівських організацій, так і з інших міст України щодо можливостей маркування додаткових історичних об’єктів. «Незабаром Львівська міська рада та «Київстар» презентують ще декілька ознакованих туристичних об’єктів», – коментує Софія Сікора, в.о. директора ЛКНП «Центр розвитку туризму міста Львова».
««Київстар» – компанія, яка постійно піклується не тільки про надання якісних телеком-послуг, а й про розвиток місцевих громад та України в цілому. Львів – місто, яке активно рухається в напрямку розвитку туризму, його щорічно відвідує близько 1 000 000 туристів, і їх кількість постійно зростає, – говорить Людмила Мейта, директор Львівської філії ПрАТ «Київстар». – Здебільшого гості вивчають місто самостійно, і доброю справою є зробити так, щоб подорожуючі могли отримати всю необхідну інформацію, в тому числі і про пам’ятки архітектури, у легкому та зручному форматі»
«Київстар» постійно бере активну участь у соціальному та громадському житті міст України. У рамках програми «Поділіться любов’ю до України», започаткованої у 2012 року, в багатьох містах країни з’явилися нові цікаві арт-об’єкти. Так, у Запоріжжі з’явилася арт-алея «Запоріжжя – місто, що надихає», присвячена головним історичним подіям і визначним пам’яткам міста, в Одесі з’явилося «Закохане серце», яке стало найпопулярнішим місцем для розміщення «замочків кохання», в Кіровограді було встановлено арт-інсталяцію «Відкрите серце» — символ любові до рідного міста і Україні, символ Івано-Франківська — міська Ратуша — засвітився кольоровими вогнями завдяки ілюмінації, яку до 350-річного ювілею міста подарував «Київстар». У Львові завдяки підтримці компанії було відновлено «Квітковий годинник» ібля пл.Митної та відкрито першу чергу проекту «Туристичне ознакування Львова». У 2013 році компанія подарувала Дніпропетровську «Міст закоханих» та відкрила у вересні арт-інсталяцію «Цінності, перевірені часом» у Маріуполі.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку та мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

Контактна особа
Анастасія Рибицька
Спеціаліст із зв’язків з громадськістю та пресою «Київстар»
mob: + +38 (0)67 670 1018
e-mail: Anastasiya.Ribitska@kyivstar.net
https://favor.com.ua/en/blogs/15946.html