“Favorites of Success” logo Бонуси «Домашнього Інтернету» дозволяють оплачувати пакети тарифного плану «Вільний Київстар»
© FAVOR.com.ua
 
Бонуси «Домашнього Інтернету» дозволяють оплачувати пакети тарифного плану «Вільний Київстар»
  

Абоненти передплаченого зв’язку, які користуються послугою «Домашній Інтернет», можуть значно заощаджувати, використовуючи бонуси для оплати нового тарифного плану «Вільний Київстар». Бонуси, які нараховуються у кількості, еквівалентній сумі сплати за послугу «Домашній Інтернет», дозволять замовляти пакети хвилин, повідомлень, інтернету та інші послуги.

Використовуючи бонуси, які нараховуються при кожній оплаті послуги «Домашній Інтернет», можна отримувати дві послуги за вартістю однієї — широкосмуговий інтернет і мобільний зв’язок. Так абоненти передплаченого зв’язку можуть використовувати бонуси для оплати послуг нової тарифної лінійки «Вільний Київстар»:

– пакет 200 хвилин для дзвінків у мережі «Київстар», djuice та Beeline — до 95 копійок на день,

– пакет SMS-повідомлень — 95 або 50 копійок за пакети повідомлень — 100 або 50 SMS відповідно,

– відправка SMS-повідомлень на номери абонентів українських операторів мобільного зв’язку  — 50 копійок за 1 SMS,

– пакет «Безлімітний Інтернет» — до 95 копійок на день,

– вихідні дзвінки на номери абонентів інших українських операторів мобільного та фіксованого зв’язку — 0,35-1,25 грн за хвилину,

– відправка MMS-повідомлень на номери абонентів українських операторів мобільного зв’язку – від 1 грн за 1 MMS,

 

 «Клієнт, який користується послугою «Домашній Інтернет», може взагалі не поповнювати мобільний рахунок «Київстар» або djuice, а використовувати для оплати послуг бонуси, — коментує начальник відділу тарифів, продуктів та бізнес-аналізу управління фіксованого зв’язку Вадим Приходько. — Наприклад, якщо абонент користується тарифним планом «Базовий», то щомісячно отримуватиме 60 бонусів — цієї кількості буде достатньо для вільного спілкування по мобільному телефону».

Бонуси нараховуються на бонусний рахунок абонента, який користується послугою «Домашній Інтернет», у системі «Мій Київстар» 4-го числа кожного місяця. Кількість бонусів еквівалентна сплаченій у попередній місяць сумі абонентської плати за послугу «Домашній Інтернет». Термін використання бонусів, перенесених на мобільний рахунок, складає 20 календарних днів. Максимальна кількість бонусів, які можуть бути переведені впродовж календарного місяця з одного бонусного рахунку користувача послуги «Домашній Інтернет» на мобільний рахунок, складає 200 одиниць. Бонусні кошти не можуть бути використані для оплати вартості переходу на новий тарифний план «Вільний Київстар» (15 грн).

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

 

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та ТОВ «Голден Телеком». Об’єднана база клієнтів «Київстар» складає понад 25 млн осіб.

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку та мобільного інтернету в Україні. Мережа GSM/EDGE  «Київстар» — одна з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж. «Київстар» надає послуги мобільного та фіксованого зв’язку та передачі даних, у тому числі з використанням технологій широкосмугового інтернету, а також послуги роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.

Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.

За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

https://favor.com.ua/en/blogs/16119.html