“Favorites of Success” logo Анхойзер-Буш ІнБев встановила новий світовий рекорд, занесений до Книги рекордів Гіннеса
© FAVOR.com.ua
 
Анхойзер-Буш ІнБев встановила новий світовий рекорд, занесений до Книги рекордів Гіннеса
  
29 квітня найбільший світовий виробник пива, компанія Анхойзер-Буш ІнБев представила свій глобальний звіт за 2014 рік, у якому повідомила про досягнення та виконання поставлених цілей. У звіті говориться про встановлення нового світового рекорду за «Найбільшу кількість зібраних підписів із зобов’язанням відповідальної торгівлі». А також про плани щодо розширення програми підтримки виробників ячменю по всьому світу.

Суть світового рекорду за «Найбільшу кількість зібраних підписів із зобов’язанням відповідальної торгівлі», занесеного до Книги рекордів Гіннеса, полягає в реалізації так званої «програми обіцянок». Її учасниками стали бармени, офіціанти та продавці алкогольних напоїв по всьому світу, які пройшли попередні тренінги. В період з 1 вересня по 31 грудня 2014 р. представники Книги рекордів Гіннеса зафіксували 747 496 підписів із обіцянкою продавати алкоголь відповідально.

«Занесення в Книгу рекордів Гіннеса за проведення кампанії відповідальної торгівлі ― це лише один приклад того, як ми прагнемо стати найкращою пивоварною компанією, яка об’єднує людей задля того, аби зробити наш світ кращим, ― говорить Карлос Бріто, CEO Анхойзер-Буш ІнБев, ― У цьому проекті вже взяли участь 155 тисяч наших колег по всьому світу, але ми на цьому не зупиняємося. Співпрацюючи з однодумцями, ми прагнемо спільними зусиллями вплинути на суспільство, у якому ми живемо та працюємо, щоб зробити нашу мрію реальністю».

Розвиток культури відповідального споживання пива
Окрім встановлення нового світового рекорду, у звіті також йдеться про те, що Анхойзер-Буш ІнБев успішно досягла або перевищила всі шість глобальних цілей із розвитку культури відповідального споживання, поставлених на 2011-2014 рр.
У компанії Анхойзер-Буш ІнБев не мають наміру зупинятися на досягнутому, і в цей час працюють над розвитком культури відповідального споживання та обмеженням споживання алкоголю неповнолітніми. Нові цілі будуть оголошені у другій половині цього року.

Сільськогосподарські програми
У річному звіті також говориться про розширення у 2014 році програми SmartBarley, орієнтованої на виробників ячменю по всьому світу. Завдяки цій програмі близько 2000 компаній отримали можливість порівнювати показники продуктивності ферм та ділитися досвідом для розвитку свого бізнесу.
Також в рамках SmartBarley компанія Анхойзер-Буш ІнБев інвестує в розвиток сільського господарства: покращення сортів ячменю, забезпечення доступу до якісного насіння. Для того, щоб допомогти фермерам виробляти високоякісний ячмінний солод із найменшими витратами, компанія залучає кваліфікованих агрономів.

Одна з ініціатив програми SmartBarley орієнтована на інвестиції в покращення водопостачання та управління ризиками, пов’язаними із поливом полів.
Також спільно із основними виробниками ячменю в штаті Айдахо (США) компанія проводить тестування інноваційної програми під назвою AgriMet. Вона допомагає виробникам оптимізувати використання води для зрошування, передаючи дані місцевої метеорологічної станції в інтернет та на мобільні додатки. Проект AgriMet виявився настільки успішним, що наступного року планується запустити 4 додаткові станції у штаті Монтана.
Спільнота однодумців

У 2014 році близько 61 тисячі співробітників Анхойзер-Буш ІнБев по всьому світу добровільно приділили понад 225 000 годин свого часу для участі у багатьох волонтерських заходах. Для порівняння, у 2013 році на реалізацію соціально корисних проектів у 46 тисяч співробітників пішло 170 000 годин.
Результати глобального звіту за 2014 рік підтверджують, що Анхойзер-Буш ІнБев продовжує підвищувати планку якості. Та, співпрацюючи з іншими виробниками в усьому світі, прагне вдосконалювати не лише виробництво пива, але й увесь світ в цілому.

З повним текстом звіту можна ознайомитися за посиланням: http://www.ab-inbev.com/social-responsibility/global-citizenship-report.html.

Коротка інформація про компанію Анхойзер-Буш ІнБев
Анхойзер-Буш ІнБев (англ. Anheuser-Busch InBev) є публічною торговою компанією зі штаб-квартирою у місті Левен, Бельгія. Акції Анхойзер-Буш ІнБев торгуються на Нью-Йоркській фондовій біржі та європейській біржі Euronext. Це передова світова пивоварна компанія, яка входить до п’ятірки провідних світових компаній з виробництва споживчих товарів. Пиво, оригінальна соціальна мережа, об’єднує людей протягом тисячоліть, і ми, виробляючи понад 200 марок пива, продовжуємо встановлювати міцні зв’язки зі споживачами. Серед наших світових брендів: Budweiser®, Corona® та Stella Artois®; міжнародні бренди Beck’s®, Leffe® та Hoegaarden®; і місцеві бренди Bud Light®, Skol®, Brahma®, Antarctica®, Quilmes®, Victoria®, Modelo Especial®, Michelob Ultra®, Harbin®, Sedrin®, Klinskoye®, Sibirskaya Korona®, Chernigivske®, Cass® та Jupiler®. Відданість Анхойзер-Буш ІнБев традиціям та якості історично йде корінням до пивоварного заводу Den Hoorn в Левені, Бельгія (з 1366 року), а новаторський дух в Anheuser-Co успадкований від засновників пивоварного заводу в Сент-Луїсі, США (з 1852 року). Географічно диверсифікована, зі збалансованим впливом на розвинуті ринки та ринки, що розвиваються, компанія Анхойзер-Буш ІнБев має приблизно 155 000 співробітників у 25 країнах світу. У 2014 році прибутки Анхойзер-Буш ІнБев склали 47,1 млрд доларів. Компанія прагне бути Найкращою пивоварною компанією, яка об’єднує людей для кращого світу. Дізнайтеся більше на ab-inbev.com, на facebook.com/ABInBev або Twitter через @ABInBevNews.
https://favor.com.ua/en/blogs/23601.html