Компанія САН ІнБев Україна представляє вдосконалений дизайн упаковки пива BUD. Оцінити новий дизайн «Короля пива» його прихильники зможуть вже у вересні цього року. Над оновленням дизайну упаковки культового бренда зі 139-річною історією працювали найкращі дизайнери. Їм вдалося успішно зберегти відданість традиціям бренда та при цьому зробити його сучаснішим. Тепер легендарний логотип-метелик BUD та інші елементи маркування виглядають по-новому, що символізує сміливі амбіції бренда. У той же час платинове кольорове рішення етикетки надає їй значно сучасніший вигляд. Окрім пляшкової етикетки змінилося оформлення і баночної упаковки. Зазначимо, що завдяки редизайну не лише сама продукція, а й зовнішнє оформлення упаковки BUD вирізнятиметься з-поміж інших товарів на полиці. «Як у 1876 році, так і дотепер «Король пива» BUD незмінно виробляється настільки ж ретельно, із дотриманням високих стандартів якості. З’явившись 139 років тому як американська торгівельна марка, сьогодні BUD є успішним міжнародним брендом. Ми ставили перед собою мету створити нову етикетку з тією ж уважністю до якості та обережністю, які ми виявляємо при виробництві нашого пива, – говорить Вероніка Степанюк, старший бренд-менеджер BUD в Україні. – Ми почали цей процес із перегляду архівів та вивчення традицій виробництва BUD. В результаті з’явився дизайн, що привертає увагу з першого погляду. А все завдяки дрібним деталям, таким, як багатошаровий платиновий друк та елементи оформлення, промальовані вручну». Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. **** BUD – провідний пивний бренд у світі та єдиний, який входить в сотню кращих світових брендів. Кожну секунду на Землі в 80 країнах світу, на 5 континентах продається 120 літрів цього пива. Завдяки всесвітньо відомому унікальному поєднанню смаку та свіжості BUD називають King of beers – Королем пива. BUD сьогодні – це більше ніж відмінне пиво. Це культовий бренд для кількох поколінь успішних, вільних духом людей, яких об’єднує жага кращого. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/24848.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: September 17, 2015