“Favorites of Success” logo An example of the mediaplan on “5 channel”
© FAVOR.com.ua
 
An example of the mediaplan on “5 channel”
  

Приклад одного з медіа-планів, який готувався для трансляції на 5 каналі:

      Жовтень  
Місце
прокату ролика
поч.
 
хр-ж
(сек.)
ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд пн вт ср чт пт сб нд к-ть
виходів
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 Новини 9:00:00 20   1       1   1         1   1       1 6
 Програма 10:00:00 20 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 19
 Час важливо 11:00:00 20 1   1       1     1       1     1     6
 Новини 15:00:00 20       1 1           1 1               4
 Пр підсумки дня 20:20:00 20           1             1             2
 Новини 21:00:00 20 1   1       1   1 1       1   1 1 1   9
 Пр підсумки дня 21:35:00 20   1           1             1       1 4
 Час важливо 22:30:00 20                                       0
  3 3 3 2 2 3 3 3 2 3 2 2 3 3 3 2 3 2 3 50

Якщо ролик запускається в ефір незабаром після церемонії нагородження (протягом півтора місяців, поки інформаційний привід залишається свіжим), то буває дуже доречно перші кілька днів транслювати сенсаційну подачу факту перемоги в конкурсі. Такий ролик розділений на 2 частини. У ньому показується уривок моменту вручення нагороди на сцені в ході шоу (до 10 секунд) + пряма реклама бренду-переможця. Пара прикладів:

Mazda

Абсолют-таксі:

А через несколько дней после сенсационной подачи факта победы кампания продолжается стандартным роликом с прямой рекламой, со вставкой медали.

Креон:

Також бувало, що заставка з медаллю і закадровою проговоркою вставлялася в кінці ролика, за межами його стандартного хронометражу. Так буває, наприклад, якщо український філіал великої міжнародної компанії не може модифікувати стандартний відеоряд затверджений із закордонним хедофісом і/або з актором-знаменитістю, присутнім в ролику.

Crédit Agricole:

https://favor.com.ua/en/blogs/28249.html