Приклад одного з медіа-планів, який готувався для трансляції на 5 каналі:
Жовтень
Місце
прокату ролика
поч.
хр-ж
(сек.)
ср
чт
пт
сб
нд
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
к-ть
виходів
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Новини
9:00:00
20
1
1
1
1
1
1
6
Програма
10:00:00
20
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
19
Час важливо
11:00:00
20
1
1
1
1
1
1
6
Новини
15:00:00
20
1
1
1
1
4
Пр підсумки дня
20:20:00
20
1
1
2
Новини
21:00:00
20
1
1
1
1
1
1
1
1
1
9
Пр підсумки дня
21:35:00
20
1
1
1
1
4
Час важливо
22:30:00
20
0
3
3
3
2
2
3
3
3
2
3
2
2
3
3
3
2
3
2
3
50
Якщо ролик запускається в ефір незабаром після церемонії нагородження (протягом півтора місяців, поки інформаційний привід залишається свіжим), то буває дуже доречно перші кілька днів транслювати сенсаційну подачу факту перемоги в конкурсі. Такий ролик розділений на 2 частини. У ньому показується уривок моменту вручення нагороди на сцені в ході шоу (до 10 секунд) + пряма реклама бренду-переможця. Пара прикладів:
Mazda
Абсолют-таксі:
А через несколько дней после сенсационной подачи факта победы кампания продолжается стандартным роликом с прямой рекламой, со вставкой медали.
Креон:
Також бувало, що заставка з медаллю і закадровою проговоркою вставлялася в кінці ролика, за межами його стандартного хронометражу. Так буває, наприклад, якщо український філіал великої міжнародної компанії не може модифікувати стандартний відеоряд затверджений із закордонним хедофісом і/або з актором-знаменитістю, присутнім в ролику.