До 2025 року компанія планує повністю перейти на відновлювані джерела енергії
Компанія AB InBev стане найбільшим виробником сектора споживчих товарів[1] у світі, який безпосередньо закуповує відновлювану електроенергію і тим самим скорочує викиди парникових газів у результаті операційної діяльності на 30%
Перша Угода AB InBev про закупівлі електроенергії підписана з компанією Iberdrola в Мексиці
Anheuser-Busch InBev (Euronext: ABI) (NYSE: BUD) (MEXBOL: ANB) (JSE: ANH), Мехіко, Мексика, 28 березня 2017 року – сьогодні компанія Anheuser-Busch InBev оголосила про свою готовність до 2025 року на 100% перейти на закупівлі електроенергії від відновлюваних джерел. У цілому, реалізація даної концепції дозволить щорічно замінювати 6 терават-годин електрики на ринках присутності компанії AB InBev і допоможе поліпшити ситуацію в енергетичних секторах таких країн, як Аргентина, Бразилія, Індія, а також у країнах африканського континенту. Таке збільшення обсягу виробництва відновлюваної енергії – рівного за обсягами енергії, виробленій за один рік сонячними батареями, які займають площу понад 400 футбольних полів – сприятиме досягненню цілей в області зміни клімату, визначених у рамках угод, укладених на Конференції з питань клімату в Парижі (COP 21) у 2015 році.
«Зміна клімату має серйозні наслідки для нашої компанії, а також для суспільства, в якому ми живемо та працюємо, – сказав Карлос Бріто, генеральний директор компанії AB InBev. – Скорочення обсягів споживання корисних копалин сприятливо позначається на довкіллі та на бізнесі, і ми маємо намір змінювати ситуацію на краще в цьому питанні. У нас є можливість зіграти одну з ключових ролей у битві проти зміни клімату за рахунок більш екологічних закупівель електроенергії».
У рамках даної ініціативи компанія AB InBev планує забезпечити поставку 75-85% електроенергії через угоди про прямі закупівлі. Решта 15-25% будуть отримані на власних виробничих ділянках в основному за рахунок використання таких технологій, як сонячні панелі.
Це рішення зробить AB InBev найбільшою компанією сектора споживчих товарів у світі, яка напряму закуповує відновлювану електроенергію, та дозволить скоротити викиди парникових газів у результаті операційної діяльності на 30%. Позитивний ефект від таких дій можна порівняти зі зменшенням загальної кількості автомобілів на дорогах на 500 тисяч. Крім того, орієнтація на відновлювану енергію підкреслює зобов’язання компанії AB InBev знижувати викиди парникових газів у рамках Цілей сталого розвитку ООН.
Компанія також долучилася до RE100, глобальної ініціативи корпорацій, які прийняли рішення перейти на використання відновлюваної електроенергії на 100%. RE100 очолюється міжнародною НДО The Climate Group та реалізується у співпраці з незалежною некомерційною організацією Carbon Disclosure Project, яка займається проблемами викидів СО2.
Перехід AB InBev на відновлювану електроенергію почнеться в Мексиці, де розташований найбільший пивоварний завод компанії – у м. Сакатекас. AB InBev вже підписала Угоду про закупівлі електроенергії з компанією Iberdrola на поставку 490 гігават-годин на рік. Дане партнерство дозволить покрити всі виробничі потреби в електроенергії у країні. Угода з Iberdrola, як очікується, також призведе до збільшення обсягів генерації вітряної та сонячної енергії у Мексиці більш ніж на 5%. Компанія Iberdrola побудує та встановить вітрогенератори загальною потужністю 220 МВт у береговій зоні штату Пуебла, а виробництво електроенергії має розпочатися в першій половині 2019 року.
Компанія AB InBev планує укласти схожі угоди на інших ринках у найближчому майбутньому. Запустивши цю ініціативу в Мексиці, компанія AB InBev сподівається продемонструвати підприємствам по всьому світу, що, перейшовши на відновлювану електроенергію, вони зможуть внести свій вклад у майбутнє, де 100% джерел енергії будуть відновлюваними.
Інформаційна довідка:
ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten; а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% у натуральному вираженні.
https://www.facebook.com/SUNInBev.UA
http://www.suninbev.com.ua/
За додатковою інформацією звертайтеся:
прес-офіс компанії САН ІнБев Україна
|