У квітні харківське відділення САН ІнБев Україна розпочало випуск BUD Prohibition Brew, вміст алкоголю в якому – 0,0%, а смак не відрізняється від класичного лагеру. Для виготовлення пива використовуються вода, солод, рис і хміль. Букові стружки поліпшують процес бродіння, насичуючи пиво вуглекислотою та надаючи м’якості смаку, що є відмінною рисою «Короля пива». На останньому етапі виробництва застосовується унікальна технологія деалкоголізації, завдяки якій пиво втрачає алкоголь, зберігаючи автентичний смак BUD. Назва BUD Prohibition Brew — це данина пивоварним традиціям бренду, а також нагадування про часи Prohibition Era, тобто «Сухого закону», запровадженого в США в 1920-х. У ті роки BUD одним із перших розпочав виробництво безалкогольного пива. Сьогодні, майже через сто років, «Король пива» відродив традицію, створивши Bud Prohibition Brew безпрецедентної якості. «Запуск BUD Prohibition Brew з 0,0 % алкоголю став відповіддю на підвищений інтерес споживачів до безалкогольного пива не тільки в Україні, а й в усьому світі, – говорить Вероніка Куца, старший бренд-менеджер ТМ BUD компанії САН ІнБев Україна. – Безалкогольна новинка – ідеальний вибір для робочого ланчу або ж для тих, хто за кермом. З BUD Prohibition Brew ви переконаєтеся, що можна насолоджуватися улюбленим пивом навіть, коли вживання алкоголю є небажаним або неможливим. Наша компанія послідовно просуває ідею відповідального споживання пива. Саме тому запуск новинки є важливим етапом реалізації міжнародної програми корпоративної соціальної відповідальності». Інформаційна довідка: Всесвітньо відомий «Король пива» BUD був уперше представлений Адольфусом Бушем ще в 1876 році. Відтоді й досі BUD вариться з дотриманням високих стандартів якості, незмінних із плином часу. BUD – це лагер в американському стилі: середньої щільності, ароматний, із легкою гірчинкою. Зварений з ячмінного солоду вищого ґатунку та суміші найкращих сортів хмелю, BUD називають іконою американських цінностей. BUD сьогодні – це більше, ніж відмінне пиво. Це культовий бренд для декількох поколінь успішних, вільних духом людей, яких об’єднує жага кращого. ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V. https://www.facebook.com/SUNInBev.UA http://www.suninbev.com.ua/ ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/28432.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: April 6, 2017