Адаптація під мобільні пристрої вже необхідність! Згідно зі звітом Statista 2017, близько 39% продажів відбувається через мобільні пристрої і до 2020 року мобільний трафік збільшиться в 8 разів. Розвиваються інтерфейси віртуальної реальності для товарів. Згідно з даними Absolunet, аналітичного агентства в сфері електронної комерції в Північній Америці, віртуальна реальність буде швидко розвиватися у інтернет-магазинів в 2018 році. Бренди все більше вподобають функції, які дозволяють споживачам використовувати свої мобільні пристрої для об’ємної і повнорозмірною візуалізації товарів в їхньому будинку або офісі. Відео все більше набирає обертів. Відео привабливіший канал взаємодії з покупцями, що підвищує рівень продажів на 64-85%. Цей канал дає можливість підвищити конверсію і допомагає користувачам краще розглянути Ваш товар. Аналітики впевнені, що до 2020 року всі онлайн магазини будуть використовувати відео контент для опису товару (http://natalushko.besaba.com/services/kopirayting-by-jakecopernik/). Також за статистикою, Україна входить в десятку країн Європи, жителі яких проводять найбільше часу за переглядом YouTube. Близько 40% інтернет-користувачів переглядають відеоролики щодня. Вимірюється новий коефіцієнт ROPO. Коефіцієнт ROPO (Research Online, Purchase Offline – «вивчення онлайн, покупка офлайн») відображає, скільки відвідувачів сайту інтернет-магазину не вчинили в ньому покупку з такої причини: відвідувач використав торговий сайт тільки як місце вивчення і вибору товарів, читання відгуків про них. А покупку потім зробив офлайн. Комбінуючи мобільні пристрої і платіжні системи, соціальні мережі, персоналізацію, геолокацію або мобільний відстеження в режимі реального часу з використанням розширених інструментів аналітики, ERP, CRM і POS-систем – роздрібні онлайн і офлайн маркетологи (http://natalushko.besaba.com/) в найближчому майбутньому зможуть дізнатися, відвідування якого інтернет – магазина призвело до покупки в якому офлайн-магазині. Чатботи (штучний інтелект). Чатботи спрощують життя і покупців, і продавців: вони дозволяють в будь-який час доби зробити замовлення і отримати всю необхідну для здійснення замовлення інформацію. Планується, що в 2020-х роках чатбот стане невід’ємною частиною набору інструментів онлайн торгівлі. Адже коефіцієнт конверсії покупця після розмови в 5-10 разів вище, ніж без сеансу. А середній чек клієнтів, які беруть участь в онлайн чатах, на 30% вище, ніж у неучаствующіх. Роль браузерів почне знижуватися. У світі інтернету речей залежність онлайн магазинів від браузерів почне слабшати. Починаючи з 2018 року, на тлі мобільних додатків магазинів, інтерфейсів доповненої реальності від магазинів, голосових взаємодій відвідувачів з магазинами і різних пристроїв, що мають небраузерний вихід в мережу (прилади системи «розумний дім», «розумне авто» і тому подібні) – браузер стане лише ще одним з цих каналів. Надзвичайно швидка доставка. 96% покупців сподіваються отримати замовлення протягом 24 годин. Україна – дуже зручна країна для експрес-доставки. Відстань між Києвом і містами-мільйонниками дозволяє доставляти товари на наступний день після замовлення. Такий термін отримання онлайн замовлення вже став для споживача нормою. Автор: Олексій Наталушко (http://natalushko.besaba.com/about/) ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/29392.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: February 8, 2018