“Favorites of Success” logo Provid та visage ddb об’єднують досвід команд та кращі практики
© FAVOR.com.ua
 
Provid та visage ddb об’єднують досвід команд та кращі практики
  
Provid та visage ddb об’єднують досвід команд та кращі практики

15 червня команди PROVID та DDB Group об’єднуються в бізнес-юніт Provid DDB.

15 червня команди PROVID та DDB Group об’єднуються в бізнес-юніт Provid DDB. Розвиток експертизи DDB у складі Provid та подальшу інтеграцію об’єднаної команди у Креативний дивізіон AGAMA Communications очолить Юлія Голота.

Синергія мережевої діджитальної експертизи DDB Group та креативної PROVID завдяки об’єднанню в рамках єдиної агенції дозволить надавати клієнтам комплексні інтегровані рішення, замовлення на які все частіше надходять. Головна мета – бути максимально ефективними, мобільними, відповідати вимогам комунікаційного ринку.

Завдяки об’єднанню двох успішних команд клієнти отримають більше можливостей обслуговування у форматі «єдиного вхідного вікна», а співробітники – кращі можливості для реалізації власного потенціалу.

До 30 червня також відбудеться презентація ринку нового креативного продукту, розробку якого активно веде Кирило Чичкан. Формат цього підрозділу – своєрідний комунікаційний стартап. Його можливості відповісти на потреби українського ринку тестуватимуться протягом перших кількох місяців роботи, а результати будуть презентовані вже восени.

Ольга Бузунова продовжить керувати роботою дивізіону Креативні сервіси AGAMA Communications, надалі розвиваючи і сприяючі розвитку його бізнес-юнітів.

Також найближчим часом заплановано інтегрувати агенцію Tribal Worldwide у Медійний дивізіон задля розвитку та посилення діджитально-медійної експертизи холдингу. Деталі будуть оголошені до 30 червня.

Atlantic Group упродовж 25 років розвиває український комунікаційний ринок, змінюючись та вдосконалюючи власні сервіси заради успіху своїх клієнтів.

https://favor.com.ua/en/blogs/29844.html