Рекламна платформа Google Ads обмежить таргетинг за деякими категоріями для рекламодавців у сфері житла, вакансій і кредитів. Про це у своєму блозі написав Скотт Спенсер, віце-президент Google з управління продуктами, що відповідає за захист і конфіденційність в Google Ads.
Нововведення забороняє призначати або виключати рекламу житла, пропозицій про роботу і кредитних можливостей за статевою ознакою, віком, сімейним станом, поштовим індексом, а також тому, чи є користувач батьком. Поки в Google збираються тестувати оновлення в США і Канаді, правила введуть якомога швидше, але «в будь — якому випадку-до кінця року».
Правила доповнять існуюче керівництво по використанню платформи. Вже більше десяти років правила платформи забороняють рекламодавцям таргетинг користувачів на основі» чутливих " категорій: раси, релігії, сексуальної орієнтації, етнічної приналежності і так далі, підкреслив Спенсер. «Ми регулярно оцінюємо і розвиваємо наші політики, щоб гарантувати, що вони захищають користувачів від такої поведінки, як незаконна дискримінація», — зазначив топ-менеджер Google.
Корпорація розробила нові правила після консультацій з представниками бізнесу, Департаменту житлового будівництва та маркетинговими спеціалістами. Також до обговорення залучалися експерти у сфері цивільного права, додав Спенсер.
Раніше в Google посилили правила політичної реклами. Корпорація оголосила про нові правила, згідно з якими рекламодавці обмежують цільову аудиторію оголошень трьома параметрами: вік, стать і загальне місце розташування. |