Хоча досі невідомо, чи пов’язана ця динаміка з маркетинговими діями чи реальними тестами на майбутній спосіб функціонування своїх послуг, знаменита франшиза смаженої курки доставляла свої замовлення від дверей до автономних автомобілів, концепція дуже схожа на концепцію «Фургони», в яких їжа доставляється до вашого будинку. Все вищесказане пов’язано з китайською компанією, яка запустила цей інноваційний спосіб доставки замовлень KFC на вулиці, делиться світовими новинами компанія Евротерминал.
Ця динаміка є досить оригінальною та ефективною, особливо в часи пандемії, оскільки немає контактів із замовниками, працівниками чи водієм транспорту, отже, ризик зараження зменшується.
Поява цих міні-транспортних засобів стала для мешканців чимось несподіваним, оскільки без будь-якого попередження вони почали циркулювати по вулицях міста Шанхай, ототожнюючись із фірмовим іміджем KFC, всі автономні та без водіїв, але повні їжі. Коли деякі клієнти підійшли спробувати меню, було достатньо спрямувати камеру свого мобільного пристрою на QR-код.
Як відбувається процес покупки?
Зображення двох транспортних засобів поширив користувач Twitter, в якому він показує, як можна було придбати деякі товари цієї мережі, як тільки клієнт вибрав один і завершує транзакцію, одне з бічних дверей відкрилося, щоб мати можливість отримати замовлення.
За допомогою екрану, розташованого над автономними транспортними засобами, були вказані поточні ціни та меню кожного товару. все це, без втручання людини.
Таким же чином на верхній частині вантажівки можна побачити знак із позначкою 5G, що може представляти рекламну акцію, пов’язану з оператором, який мав намір показати технологічний прогрес, пропонований компаніями користувачам.
Поки незрозуміло, чи це пілотна програма KFC, але це виглядає як хороша стратегія, і це не дивно, якщо їх використовуватимуть щодня в майбутньому.
Норвегія, перша країна у світі, де придбання електромобілів перевищує покупку інших автомобілів |