Що таке підтримка і супровід інтернет-магазину. І чим вони відрізняються | |
Author: redchameleon.pr |
Підтримка, супровід інтернет-магазину або сайту являє собою комплекс заходів, які спрямовані на підтримку повноцінної працездатності, розвиток онлайн-ресурсу. Також вийде створити стійкий інтерес до майданчика у цільової аудиторії. Розповім, що собою являє підтримка сайтів, чим вона відрізняється від супроводу. Джерело: https://nbc.ua/article/2449 Що таке підтримка сайтуПідтримка сайту це комплекс послуг із забезпечення працездатності, безпеки та актуальності сайту. У набір входять Базові налаштування сервера і адміністративної панелі CMS, вивантаження контенту, доопрацювання і розвиток проєкту.
Джерело: https://redchameleon.com.ua/podderzhka/ Що таке супровід сайтуФахівці кажуть, що під супроводом сайту слід розуміти чисто технічні заходи разового характеру, що виконуються сторонніми організаціями або запрошеними фахівцями.
Але це в тому випадку, якщо основну роботу з щоденного обслуговування інтернет-магазину власник здійснює своїми силами, а до сторонніх експертів звертається тільки в складних ситуаціях, коли штатному адміністратору не вистачає компетенції. Якщо ж вся робота з підтримки ресурсу у відмінному робочому стані довірена інтернет – агентству (на основі абонентського договору, аутсорсинг), то співробітники останнього займаються, в тому числі і перерахованими в списку завданнями. ПідсумокВідмінність підтримки сайту від його супроводу – невелика. Обидва види послуг націлені на забезпечення безперебійної роботи ресурсу на весь час функціонування. Супровід сайту має на увазі ширший спектр послуг, що надаються, тому більш потрібне тим власникам, які ведуть великі проєкти, дає більш вагомі результати. Вибір підтримки або супроводу сайту залишається за власником ресурсу і залежить від того, як він розбирається в IT-технологіях, наскільки він завантажений веденням бізнесу, які подальші плани розвитку його ресурсу. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |