Пандемія COVID-19 стала потужним стимулом прискореного розвитку цифрової економіки. Через обмеження багатьом торговим точкам довелося закрити доступ покупців і мимоволі перейти на Дистанційне обслуговування. Однак прогресивно мислячі підприємці і без всяких обмежень давно усвідомили всі вигоди і переваги перекладу комерційної діяльності в режим онлайн. У плані інвестицій працює практично в автоматичному режимі інтернет-магазин на підтримку працездатності і реалізацію всіх бізнес-завдань вимагає істотно менших витрат, ніж магазин в крокової доступності або супермаркет. Джерело (https://grad.ua/press-release/89308-preimushestva-perevoda-torgovli-v-onlain.html) Що таке електронна комерція? Уявімо цю сферу в поняттях e-mail. Приблизно так, як електронна кореспонденція свого часу замінила і практично знищила справжню пошту, так і e-commerce націлилася на традиційні магазини. Звичні походи за покупками з появою комп’ютерів, інтернету та електронних платежів, були модифіковані за зразком західного способу життя і здоровому глузду. Менше рухів, більше комфорту. Це і є секрет успіху. Електронна комерція зростала неймовірними темпами. Завдяки зручності і простоті, які вона надає людям для продажу і покупки. Завдяки заміні ручної праці і необмеженому асортименту, шопінг трансформувався в приємне, вигідне заняття. Фахівці з веб-дизайну, програмісти та маркетологи об’єднують інновації та багатовіковий досвід торгівлі, щоб забезпечити кінцевим користувачам безперешкодний потік вигідних спокус. Ми знаходимося на унікальному етапі, коли легкість покупки у нас під рукою вириває людей з чіпких лап традиційної бізнес-парадигми. Джерело (https://sdvv.ru/articles/elektronnaya-kommertsiya/preimushchestva-i-nedostatki-elektronnoy-kommertsii/) Основні переваги інтернет-магазинів 1. Робота 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік Інтернет завжди на зв’язку, і завжди під рукою. Доступ до вашого інтернет-магазину можливий цілодобово і без вихідних. А це означає, що товари у вашому магазині можуть бути куплені в будь-який зручний момент. Ваш інтернет-магазин дбайливо супроводить покупця від початку і до кінця покупки, при цьому підготувавши рахунки. 2. Немає географічних кордонів Інтернет безмежний. Ви можете продавати свої товари в будь-яку точку світу, де є доступ до мережі Інтернет. А можливо, ви захочете обмежитися однією країною. 3. Асортимент Інтернет-магазин-це можливість відкрити свій власний гіпермаркет, з необмеженим асортиментом. Додавайте стільки товарів скільки хочете. Пропонуйте більше позицій і примножуйте свій дохід. 4. Безпека Ваш товар не зможуть вкрасти з вітрини. Він просто недоступний для таких дій. 5. Скорочення витрат на оренду та персонал Уявіть себе власником супермаркету. У вас великий штат співробітників. Вам треба платити за оренду магазину, виплачувати заробітну плату, іноді навчати співробітників. При відкритті інтернет-магазину великий штат не потрібен, витрати на оренду скорочуються в кілька разів. 6. Партнерські відносини Партнерські відносини корисні будь-якому бізнесу. Багато хто не планує відкривати свої торгові точки, але вони хочуть отримувати прибуток за рахунок продажу своїх товарів. Для інтернет-магазинів існують спеціальні модулі для роботи з партнерами — партнерські системи. Вони дозволяють будь-кому зареєструватися у вашому магазині в якості партнера. А надалі продавати ваші товари відвідувачам свого сайту. Як правило, заробіток партнера становить відсоток від продажів. Отже, ваш дохід буде збільшуватися в залежності від активності партнерів. 7. Покупець завжди на зв’язку Як відомо, інформація про покупця – це потужний інструмент в області продажу. Так як маючи її, можна цілеспрямовано робити йому найцікавіше пропозицію, сповістити про нове надходження товару, про заплановані акції і зайвий раз нагадати про вашому інтернет-магазині і його товари. При реєстрації на сайті клієнт передає цю інформацію вам. 8. Комфортний вибір Заходячи в інтернет-магазин, у клієнта немає необхідності: чекати менеджера, стояти в черзі, слухати поради, які йому не потрібні. Якщо покупцеві потрібна консультація, він завжди може звернутися в он-лайн підтримку. 9. Зручність оплати У інтернет магазині можуть існувати різні способи оплати товару: – Готівка при доставці кур’єром; – Поштовий або банківський переказ; – Оплата кредитною карткою; – Електронні гроші. І покупець може скористатися найоптимальнішим для себе способом. І на закінчення: технології не стоять на місці. Застосовувати їх означає Йти в ногу з часом. Такий підхід допомагає в розвитку бізнесу. Джерело (https://www.intervolga.ru/blog/projects/9-benefits-e-shop/) Недоліки електронної комерції 1. Сайт може " впасти» Коли інтернет-магазин недоступний користувачам, ніяких продажів не відбувається. Якщо ви не користуєтеся надійним хостингом, тривалі простої сайту — річ неминуча. А додайте загрозу злому! У деяких ситуаціях, особливо коли власники бізнесу хочуть заощадити на безпеці, злом може обернутися втратою цінних даних і скомпрометувати магазин в очах користувачів. 2. Величезна конкуренція Всесвітня павутина усуває будь-які географічні бар’єри для зростання компанії. Але для досягнення цілей вам доведеться вступити в конкурентну боротьбу з серйозними гравцями, у яких працюють професійні маркетологи, дизайнери, SEO оптимізатори, копірайтери. Не забезпечивши високого місця інтернет-магазину в пошуковій видачі, ви можете не розраховувати на приплив армії відвідувачів з усієї країни. Пам’ятайте: за кращі ніші конкуренція найжорстокіша. Щоб вибити місце під сонцем, будуть потрібні знання, працьовитість і, звичайно ж, інвестиції. 3. Труднощі з доставкою Час доставки-це найсерйозніша з перешкод, з якими стикаються магазини електронної комерції. Коли справа доходить до фізичного магазину, покупець може відразу ж перенести продукт додому. Але на сайті потрібно не тільки вибирати відповідну поштову компанію (якої може не виявитися у віддалених районах), але і чекати. Довго чекати. Деякі інтернет-магазини забезпечують доставку протягом дня, але подібна розторопність можлива далеко не скрізь. Поки ви не знайдете спосіб доставляти свої замовлення в той же день, ваш магазин буде поступатися конкурентам. 4. Товар неможливо спробувати Найбільш просунуті інтернет-магазини знайшли рішення проблеми у вигляді доповненої реальності. Технології AR дозволяють покупцям побродити по торговому залу, розглянути з усіх боків і спробувати обраний товар. Але для більшості сайтів e-commerce доповнена реальність залишається фантастикою – ми більше знайомі з нею по теленовинах і дивним кейсів від лідерів ринку. Однак головна проблема в технічних обмеженнях, через які AR далека від реального досвіду. Це лише деякі плюси і мінуси електронної комерції. Виходячи з особливостей бізнесу, вимог клієнтів, їх місця розташування та інших особливостей, ви можете вирішити: чи доцільно відкривати онлайн-торгівлю. Джерело (https://sdvv.ru/articles/elektronnaya-kommertsiya/preimushchestva-i-nedostatki-elektronnoy-kommertsii/) ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/33911.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: May 12, 2021