Бізнес-це діяльність, спрямована на задоволення потреб клієнтів із подальшим отриманням прибутку. І розробка веб-сайту-це в першу чергу інструмент для взаємодії зі споживачами та організації менеджменту. Тобто сам сайт не є бізнесом, але відіграє важливу роль у його розвитку. Про те, які кроки необхідно зробити до старту інтернет-бізнесу і як подолати можливі труднощі — далі в статті. Джерело: https://nikvesti.com/news/business/222990 Крок 1. Вітрина У першу чергу, щоби продавати через Інтернет, потрібно десь розмістити свої товари. Є кілька варіантів. Сайт Це може бути невеликий лендінг на одну сторінку (якщо у вас невелика кількість товару), або сайт-каталог із покупкою на сайті або без неї. Сайт можна зробити самостійно-існують різні конструктори лендінгів — tilda.cc, lpmotor.ru та ін, є платформи для інтернет-магазинів як універсальні, наприклад, insales.ru і профільні, такі як abcp.ru. Замовити створення у фахівців. Тут усе зрозуміло, головне знайти професіоналів і вкластися в запланований бюджет. Соцмережі Зараз досить багато трафіку в соцмережах, і багато, хто використовує цей варіант. Тут важливо розуміти, що цей варіант підходить не для кожного бізнесу. Краще порадитися з професіоналами і визначити, де може бути ваша аудиторія. Торгові майданчики й дошки оголошень Товари можна продавати через Авіто, або укласти договір з Озон, Беру або Вайлдберіз. У цьому посібнику я розповім саме про роботу через свій сайт. Джерело: https://vc.ru/trade/123299-kak-vyvesti-biznes-v-onlayn-vsego-za-4-shaga Крок 2. Реклама і просування Підготуйте сайт і налаштуйте аналітику. Більшість компаній ведуть трафік саме на сайт, і звідти відбуваються продажі. Тому опрацюйте текст, інформативність, технічну справність сайту, додайте кнопки, форми зворотного зв’язку. У цілому все, щоби зробити процес покупки простим і зручним. Після запуску сайту, проведіть а/в тестування сторінок, щоби зрозуміти, який варіант дає найкращий результат. І не припиняйте цю роботу, покращуйте сайт і підвищуйте конверсію. Налаштуйте системний процес аналітики. Так ви будете розуміти, з яких каналів приходять клієнти, як швидко вони здійснюють покупку, чим цікавляться, на який контент краще реагують. Виберіть канали просування і сформуйте онлайн-воронку. Контекстна реклама, соціальні мережі, відео-контент, блог і т. д. вибір залежить від уподобань вашої аудиторії. Знаючи, як потенційні клієнти шукають інформацію в Інтернеті, простіше вибрати відповідні канали. Зважте і покращуйте результати кожного показника воронки. Джерело: https://blog.bizconstructor.com/kak-oflajn-biznesu-vyjti-v-onlajn-i-ne-oblazhatsya/ Крок 3. Підключення онлайн-оплати Щоби приймати платежі, потрібно вибрати й підключити одну з популярних платіжних систем. Вибрати є з чого — їх без малого 50. Критерії вибору платіжної системи-величина абонентської плати, терміни перерахування грошей на розрахунковий рахунок, наявність додаткових послуг. Крок 4. організація доставки Звичайно можна заморочитися й орендувати пару «ГАЗелей», перевчити продавців у кур’єрів і закупити їм по касовому апарату. Але оперативно це зробити не вийде, а рахунок йде на дні. Тому найкращий варіант-віддати доставку на аутсорс. Плюси аутсорсингу: – Професійна організація доставки – Широка географія – Страховка від фінансових втрат, якщо товар зіпсований або втрачений – Відсутність витрат на інформування клієнта про статус посилки – Можливість зосередиться на інших завданнях бізнесу Не потрібно забувати, що головне правильно вибрати партнера, щоби виключити фінансовий і репутаційний ризик. Ми рекомендуємо працювати з декількома службами доставки, щоби була максимально широка географія пунктів видачі та поштоматів. Джерело: https://www.insales.ru/blogs/university/kak-bystro-perevesti-biznes-v-onlayn Висновок: Вивести свій бізнес в онлайн не так складно, потрібно тільки зважитися і правильно підібрати метод. Щоби не помилитися й ефективно розподілити виділений бюджет краще звернутися до професіоналів. ———————————— This document has been copied from FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/en/blogs/34097.html). All rights reserved by author of the material. In case of re-publication, the link to the source of the material is strongly required! Document date: July 2, 2021